az offstream médiából a mainstream médiába áttüremkedő témák, időről időre a széles néptömegek számára összefoglalóul és bevezetőül szolgáló cikkek formájában jelennek meg - így van ez a web2.0vel is. egy hímes példány a menedzsment fórumban napokban fellőtt szociális hálózatokat bemutató cikk, amelyben a következő szerepel:
"Hirdetési szempontból az iwiw egyik fő előnye lehet, hogy - a demográfiai adatbázisnak köszönhetően - a reklámkampányokat rendkívül pontosan lehet belőni. Ezt példázza, hogy a T-Online Zeneáruházának bannerjét csak a célcsoportnak számító fiatalabb felhasználók láthatták. Az idősebb és a "régi" felhasználóknál, akik esetleg elutasítóak lettek volna a hirdetéssel szemben, az meg sem jelent."
a nap kérdése: valóban úgy gondolja az axelero, hogy az slsk zeneletöltésben élenjáró fiatalabb korosztály(ok) körében fog sikereket elérni fizetős szolgáltatásával (az idősebbek ellenében)? s.k.
Utolsó kommentek