Utolsó kommentek

  • ern0: Na, megvan a teljes szöveg: "Volt egy álmom. A világ vezető egyetemein tanultam és szereztem dok... (2022.07.01. 10:03) Kedves Viktor, betelt a pohár!
  • ern0: @midnight coder: Juj, az is, igen. Amúgy nem tudom, mit csinálnak, de egyben biztos vagyok, hogy m... (2021.12.10. 11:59) Az Év Színe
  • midnight coder: A másik kedvencem amúgy a TOP n szokás amit a gazdag / sikeres emberek csinálnak / nem csinálnak. ... (2021.12.10. 10:46) Az Év Színe
  • midnight coder: Igazából az összes ilyen év ... izéje pont akkora marhaság, mint a top10 akármi a youtube-on, vagy... (2021.12.10. 09:43) Az Év Színe
  • ern0: @Honóriusz: Fiú vagy lány, nekem mindegy, de ne örüljön az én nehezen kiharcolt villanyvasutamnak! (2021.02.25. 10:33) Együttérzek Kósa Lajossal, nekem is volt értékes ajándékos sztorim
  • Utolsó 20

Címkék

42 (7) ? mint (1) abszurdisztánia (38) ajax (1) álhear (1) alkalmazott (1) árvíz2.0 (2) augusztus 20 (3) autó (2) a mint (2) bank (2) bartók (1) bay (1) beethoven (1) blg (17) blog.hu (1) bolgárúr (1) bor (1) bp (1) brazil (1) budapest (1) buzi (1) b mint (4) cigányok (1) családi kor (1) csomagolni (3) demokrati (3) dezájn (2) digg (1) diksnerri (47) dopping (1) dst (1) durvula (19) ebay (1) elmondhattam (45) emulátor (1) enfarok (14) eporm (2) e mint (4) é mint (3) felmérés (1) fiala jános (2) fizetés (1) fogyasztóvédelem (3) foto (5) freeyourmind (2) függőség (1) futureinc (1) f mint (3) geek (3) gettóbaj (2) góg és demagóg (2) google (1) gyb2.0 (8) gyurcsány (3) hazugságcunami (9) hellókarácsony (1) helyesbítés (1) hét műtárgya (12) hírelemzés2.0 (8) hisztéria (15) homár (1) homeopátia (2) homo (1) homoszexuális (3) hr (1) html (1) hülyeség (1) h mint (2) index (5) influenza (1) informatika (2) interjú2.0 (6) internetadó (1) ismeretterjesztés (2) it-utópiasztán (1) it utópiasztán (1) i mint (4) java (1) jazz (5) jeszenszky (1) jpé-módszertan (2) j mint (1) kádár (1) keresés (2) kétharmad (1) kína (1) kínzó kérdés (1) kiss for prezi (6) kóka (1) konspiráció (9) kormányválság (3) Kósa Lajos (1) közlekedés (2) kultúra (1) k mint (5) láthatatlankéz (1) levédia (1) licit (1) lmp (1) lnk (1) lopás (1) lumpenbűnőzés (1) l mint (2) magyarország (3) magyarország2.0 (38) magyar narancs (1) majom (2) marketing (2) mátrix (2) médea (9) megoldás (4) meleg (1) metoo (1) mindentmagánkézbe (2) mit állítunk? (6) monorierdő (1) mp3 (1) mszp (2) munka (1) munkásosztály (1) m mint (1) napalm (5) nap kérdése (65) nap népszavazása (2) nemzeti (1) nemzetkarakterológia (22) nyelvészkedés (2) n mint (1) obama (1) önkéntes (1) önköldöknézegetés (1) orbán viktor (4) origo (1) őszinte elismerés2.0 (11) ö mint (2) pblue (6) pedofilia (1) pirate (1) plágium (1) politika (3) politoly (24) pontfm (2) pornó (1) privilégiumok (1) p mint (3) rádió (2) rendszere (1) rezsicsökkentés (2) r mint (3) schmitt pál (1) socialengineering (2) social responsibility (3) sony (1) spam (3) spectrum (1) spenót (1) sport (2) stílus (5) sün (3) szdsz (4) szélsőközép (1) szociológia (2) sz mint (2) s mint (3) tank (1) tömeg (6) történelem (4) trianon (2) tudomány (6) t mint (1) újmédia (8) underground (1) user test (1) vers (1) video (1) voip (1) v mint (2) wb2drkk (14) web2-kritika (22) web2 kritika (3) yo (16) zeneipar (2) zsolt (1) \ / (2)

Friss topikok

Török Gábor ellemez

2012.09.12. 11:06 ern0

Török Gábor langyosnál is langyosabb ún. politikai elemzéseit ki kellett már írnom magamból, mert régóta bassza a csőrömet az óvatoskodásnak ez a mesterfoka, amely szintű semmitmondás még meteorológusoknál tavasztájt sem tapasztalható, ráadásul professzionális teljesítményként van eladva.

Mivel nem vágyom sem az irodalmi lexikonba bekerülni, se nem fizetést nem húzok leütött karakterszám után, és nem utolsó sorban a szívem is úgy diktálja, hogy ne irigységgel, hanem szeretettel forduljak embertársaim felé, ezért aztán mindig csordultig tel' keblem örömvel, ha helyettem írnak meg egy témát, ráadásul vállalható színvonalon, így most is.

Édes Néném,

mindig érdeklődéssel figyeltem azokat a szelíden óvatos elemzéseidet, amelyekben a legordasabb és -cinikusabb húzásokban is képes voltál meglátni a lágyító humánum lehetőségét, és az „egyrészt-másrészt” dekázással döntetlenre menteni a menthetetlent is.

Olvasnivaló: Sánta kutyák ügetője avagy válasz Török Gábornak - Pézsma blog

Most, hogy a probléma míves módon megfogalmazásra került, és itt még mindenképpen megemlíteném a Török Gábor Smiling Behind People című képfolyamot is, ahonnan illusztrációnk származik, nem maradt számomra más, mint a fikciós műfaj. Elképzeltem, hogyan kommentálta volna Török Gábor a történelem különböző eseményeit kortárs politikai elemzőként.

Bár Dózsa György "büdös paraszt" jelzővel történő felcímkézése az uralkodó elit jobbágyásággal szembeni meglehetősen éles szembenállását jelzi, a tüzes vaskorona szimbólum azonban egyben Dózsáék partnerként történő elismerésének gesztusa is, amely egy jövőbeni, egyenlő felekként lefolytatandó tárgyalás lehetőségét vetíti elő.

A Német Birodalom egyre markánsabb érdekérvényesítő hozzáállása, amellyel a saját és szövetségesei ügyeit kezeli, semmiképpen nem értelmezhető egy háború felé vezető út első lépésének, inkább csak kirakatpolitizálás, amely a világháború elvesztése okozta lelki sebek begyógyításául szolgál. Ezt jól példázza a határok módosításának békés módja, amelyet az anschluss esetében népszavazás előzött meg, Magyarország vitás ügyeinek rendezésekor pedig Németország csak közvetítő szerepet vállalt, a határrevízió konkrét részleteit mindig az érintettek alakították ki közös megegyezéssel.

A kérdés most az, hogy István a nemzetiségek ügyében elfoglalt megengedő álláspontjához hasonló türelemmel kezeli-e a vallásét. A keresztény vallás, amellyel még István is csak ismerkedik, a szeretet és a megértés vallása, ám az ideológiát könnyen felülírhatja az egyházi lobbi érdeke. Azonban ne feledjük, Koppány támogatottsága még így is nagyon erős, Istvánnak nem érdeke erőszakos eszközök bevetése, mert egy esetleges fegyveres konfliktus kimenetele az erőviszonyok alapján nagyjából kétesélyesnek nevezhető.

Akinek van kedve, a kommentekben kiélheti saját törökgábor-elemzési hajlamait.

488 komment · 7 trackback

Címkék: elmondhattam médea Török Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://re.blog.hu/api/trackback/id/tr964767960

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Török áfium ellen való orvosság 2012.09.14. 09:55:15

Egyeseknek nagyon fáj mostanában, hogy Török Gábor politológus elemzéseiben rendkívüli késztetést érez az ellensúlyozgatás művészetének bemutatására. Hadd tegye. Miért fáj az bárkinek is, hogy nem anyázza le a Kormányt a hazug IMF-levél ügyében? Miért ...

Trackback: Török Gábor vs Lengyel László 2012.09.12. 21:42:44

Van abban szépség, kellem és báj, amikor a középszer nekimegy a fölötte állónak, s vágyai szerint kioktatja azt s lenullázza annak igazát.  Az ilyesmi szép, az ilyesmi jó, az ilyesmivel a fenséges pórnép meg van elégedve! Ezt látjuk most is, a szálfaeg...

Trackback: Selmeczi és Rogán a világot oktatja 2012.09.12. 21:06:28

A Szentkirályi utcai Fidesz-fúrótorony eddigi talán legpikánsabb ökörségét böffentette a médiába a minap dr. Varga István képviselő. A nehezen alulmúlható elmefuttatás, amely során a honatya simán lehülyepicsázott nagyjából ötmillió magyar nőt, azonban...

Trackback: A TEK-en szúrt ország 2012.09.12. 20:29:24

A terrorizmus réme elérte hazánkat. Egyelőre nem tudni, hogy az azeri baltás gyilkos miatt felháborodott örmények, vagy a szíriai felkiszabadító akció kapcsán az Alka Ida valamely sejtje, vagy esetleg az Orbán Viktor megbuktatására készülő MOSZAT ügynö...

Trackback: Idült szem-fül betegségtől szenved a magyarok többsége 2012.09.12. 19:12:59

Nem azt látják, amit hallanak, és nem azt hallják, amit látnak. A kórképet már ebben az 1959-ben népszerű viccben is feljegyezték: * Egy vidéki parasztbácsi böngészi a feliratokat a klinika folyosóján, de sehogyan sem tud eligazodni. Végre egy orvoshoz...

Trackback: Török Gábor reszketni méltóztatik: letiltotta a kommentezést a Horthyt és Nyirőt méltató posztja alatt 2012.09.12. 19:11:04

A megrendelt posztot megírta szépen, még egy Nyírő-oltár előtt imádkozó Kövérlacás képet is kerített hozzá, sőt még Rajcsányi Gellért buksi fejét is megsimogatta benne, ám a kommentezést és a trackbacket letiltotta. Okos fiú, olvasta nyilván a mesét a ...

Trackback: Török Gábor elemez, 1938: Hitler jó lépése 2012.09.12. 18:33:58

  Az NSDAP vezetője rendkívül jól alakítja a politikai agendát Németországban. A párt választási sikere összehangolt kommunikációs stratégia eredménye: Az NSDAP szélsőséges pártból hamar a választók nagy részéhez szóló centrumpárttá alakult. Hitle...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 13:42:30

@MolnarErik:

Jobban meg kell válogatni kiket hívunk vendégségbe, és kiket engedünk össze.

Tudták jól, hogy Azerbajdzsán és Örményország között hadiállapot van érvényben.
Ma is.

panelburzsuj 2012.09.13. 13:43:11

@Monarch:

Nem szívesen beszélgetek lábra kelt sémahalmazokkal ("Gondolom a fészbúkon" - miből gondolod?).

Adott tárgyban azért kivételt teszek: pont az a kérdés, hogy TG, aki látott igazit is, hallott hamisítványról is, eljutott-e odáig, hogy maga is képes legyen különbséget tenni. Ebben is, másban is.

Vagy ő maga is csak egyszerű médiafogyasztó, aki a csorda ide-oda csapodása alapján képes valamit valóságosabbnak vagy gyanúsabbnak vélelmezni.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 13:45:53

@Brendel Mátyás:

Hála az égnek, hogy belőled csak úgy sugárzik a tehetség, a tudás, a kultúra, és az értelem!

Nem is értem, hogy nem vagy képes az ennyi sok "tehetségtelen hülye" mezőnyében érvényesülni.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 13:52:28

@Brendel Mátyás:

Mert te ellenségkereső vagy azért akarod a világot csupán két oldalként látni, láttatni.

Nem, nem bűn egyik oldal felé sem húzni.
Nagyon nem az.

Nem kell választani, nem kell kiállni egyik számunkra ellenszenves tábor és ideológia mellett sem.

Nem kell senki önjelölt vezérürüt feltétlenül követni.

Nem az az érdem, ha valaki másokért rajong, másokat sztárol, másokat követ, hanem az, ha eléri, hogy mások rajongjanak érte.

Szerencsére nem csak kettő közül lehet választani, de még nagyobb szerencsére nem kötelező választani.

Csak a te szűk agyadban bűn nem beszállni két ordas verekedésébe.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 13:57:53

@Brendel Mátyás:

Az irigység nem szép dolog.

A sikeres, gazdag embereket nem irigyelni kell jó proletár módra, hanem tanulni tőlük és utánozni őket.

Ja tudom, neked erkölcseid vannak. Hát a beszédeden ez ugyan nem látszik a legkevésbé sem.

Pedig jobb mindenkinek Török Gábor féle mosolygó orcákat látni, mint a te habzó szádat.

A nyálad nem fertőző?

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 14:01:18

@Brendel Mátyás:

Neked sem lett volna tilos egy szállodabirodalom örököseként a világra jönnöd.

De ha élnek még a szüleid nyugodtan hajtsd meg egy őket egy kicsit jobban, ha te magad már ennyire nem vagy tehetséges!

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 14:08:11

@Brendel Mátyás:

Nem hiszem, hogy Török Gábor védelemre szorulna, a hozzád hasonló primitív irigy acsarkodókkal szemben.
Nem tudtok felérni a szintjére, és ez "bassza a csőrötöket."

Jobban járnátok, ha valami hasznosabba ölnétek az energiáitokat.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 14:12:49

@Brendel Mátyás:

"egy senkit ennyire nyomat az index?!"

Erre a reblogra gondolsz?
Őt is nyomatja az index, ezért van itt ez a sok ember, pedig csupán Török Gábor népszerűségére utazik, semmi eredeti nincsen benne.

Az index és mások sok mindenkit nyomatnak, téged is, de többségük hozzád hasonló primitív trágár tuskó, Török Gábor messze kiemelkedik közületek a blogjáva!

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2012.09.13. 14:13:30

@tarackos: kár, hogy nem rímel, versben jobban átjönne

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 14:16:03

@Brendel Mátyás:

Magadból indulsz ki.

Te szarsz oda helyekre és te viselkedsz tuskó módjára, de másokra fogod.

Valóban más az "értékrended".

Remélhetőleg a többség nem akarja, hogy újra a te "értékrended" legyen a meghatározó.

Én legalábbis egészen biztosan nem.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 14:19:06

@Brendel Mátyás:

Primitív, kulturálatlan, tahó szidalmazásod és káromkodásod irodalomként előadni nem kicsit sértő az irodalomra nézve.

Belőled ugyan nem lesz érettségi tétel, inkább csak a pszichiátrián klinikai eset.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 14:19:34

@Akitlosz:

"S miért Magyarország akarja eldönteni, hogy egy másik ország elnöke kinek adjon kegyelmet?"

Hát hallod, az, hogy az azeri elnök döntse el, hogy az azeri gyilkosnak megkegyelmezzen-e azért, mert egy örményt megölt, az tutira nem elfogulatlan, igazságos döntés. Már megint akkora faszságokkal jössz.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 14:21:26

@Akitlosz:

"Hát ha nem kunszt, akkor nyilván te is könnyedén az ország élére tudsz kerülni."

nézd, nem lenne kunszt az sem, hogy leültek, és kirabollak, de nem akarom. és nem fogom azért megtenni, hogy demonstráljam neked, mert hülye vagy ahhoz, hogy felfogd.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 14:23:25

@Akitlosz: "Belőled ugyan nem lesz érettségi tétel,"

Török Gáborból sem.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.09.13. 14:29:08

@Brendel Mátyás:
Már korábban is mondtuk neked, hogy Orbán lecigányozása nélkül hiteltelen amit művelsz. Szemmel láthatóan tök jól megy neked ez az "állítólagozás" Miniszterelnök Úrról. Annyi minden hazugságot összehordtál már róla, miért pont ettől az egytől ódzkodsz?

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 14:30:05

@Brendel Mátyás:

"namost képzeld el, hülyegyerek, leírom. a gond az, hogy az én véleményem régen megjelent az indexen, aztán az ilyen hülyegyerekek, mint Török Gábor kiszorították. nyilván azért, mert a zemberek az ilyen húgymeleg baromságra voltak kíváncsiak vélemények helyett.:)

tehát nem azt akarom, hogy Török Gábor megírja a véleményét, hanem tűnjön el a jó büdös semmibe az ilyen tehetségtelen alak! "

Na kibújt a szeg a zsákból!

Frusztrál, hogy egy tehetségesebb népszerűbb lett, és a te blogod már a kutyát sem érdekli, pedig te aztán olyan jól és határozottan megmondtad a véleményedet, a nagy vörös igazságot!

Úgy látszik a te igazságodra kevesebben kíváncsiak, mint Török Gábor elemzéseire.
Valahogyan nagyon megértem.

Monarch (törölt) 2012.09.13. 14:31:27

@panelburzsuj: Eléggé egyszerű lélekre utal azt kifogásolni, hogy valaki óvatosan fogalmaz egy kizárólag egy sajtótermék birtokában levő bizonyítékról. A hvg-ről egyébként én nem gondolnám, hogy hamisítványt tesz közzé, de hát ezt a Népszabadságról se gondoltam volna a Teller-levélig. Indokolt és helyénvaló az óvatosság.

Namost, ezzel szemben áll a fészbúkos meg körleveles "hírek" kritikátlan elfogadása. Szerintem nem baj, hogy Török Gábor óvatosan fogalmaz, amíg nem egyértelmű a helyzet. Mindenesetre a mondandója lényege a "ha" után következett.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.13. 14:33:00

@Brendel Mátyás:
"nem. ha valaki erős jelzőket használ, azzal azt jelzi, hogy határozottabb a véleménye valami mellett. ha gyengéket, akkor is valami mellett van a véleménye, csak nem határozott."

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy híján van a vitakészségnek...

"ez a valami nem kell, hogy politikai szekértábor legyen."

Így van. Lehet ez vallási, vagy szakmai vita is.

"ha én azt írom, hogy : "Orbán Viktor ...anyját a magyar gazdaság tönkretétele miatt", akkor:"

Te gondolod, hogy a Bölcs Vezér tönkreteszi a gazdaságot. Egy csomóan meg nem! Szerintem inkább a szocializmust építi újra, de ez az én privát véleményem... De ehhez ork bán édesanyjának semmi köze sincs. Megint csak a vitakészség hiányát jelzi, ha ilyeneket írsz.

"De látod, hülyyegyerek, még ebből sem következik semmiféle pártos elkötelezettség."

Az a gond, hogy személyessé teszed a vitát. Most már "hülyegyerek" lettem, csak mert nem értek veled egyet. Ez az, amit nem szabad egy szakmai vitában, mert akkor én is elkezdek degradáló jelzőket használni rád és gyorsan ott fogunk kilyukadni, hogy kinek erősebb az apukája... És különben is, az én apukámnak CSÉB-je van! ;)

"Lehet, hogy tényleg csak nagyon bosszant az ÜGY. Erős véleményem van az ÜGYRŐl. Ez pedig egy politológusnak feladata, hogy legyen."

Szerintem meg nem. Személy szerint nagyon bosszanthatja egy ügy, mégis távolságot tartva kell fogalmaznia, hogy ne tegye személyesség a véleményét. A fent leírt példák miatt.

"A szakmai elemzés vége jó, ha egy konkluzió. Jó, ha ez az író véleménye. Ha az író olyan elemzést ír le, amivel nem ért egyet, akkor aljas."

Ez a jelen vitánkban nem releváns. A hogyanról vitatkozunk, nem a mitről! Ha elviszed a vitánkat egy másik irányba, akkor parttalanná válik a vita.

"Az csak a gyáva Török Gáborok stílusa, és van, aki megideologizálja nekik a gyávaságot."

Szerintem meg nem. Ha hamis, valótlan dolgokat ír le, akkor azzal lehet vitatkozni, azért lehet bírálni. Ha fésüli a stílust, akkor az (szerintem) csak a vita javára válik!

"Mosdatod a szerecsent te szánalom!"

Ezt tudom ajánlani az elvtelen szerecsen mosdatás témakörében:
qltura.blog.hu/2012/06/26/_szinhaz_brecht_bertold_turandot_avagy_a_szerecsenmosdatok_kongresszusa
Zseniális!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.13. 14:33:18

@Brendel Mátyás: Jaj, dehogynem!

A fidesz által aljasított, kognitív disszonancia által gyötört emberek szemében ez a dolog maga a megváltás!

van hova igazodni, van honnan példát venni!

Persze, annyira hülye mind, hogy itt előhozza a francia, meg az ír példát, de amikor a gazdaságról van szó, akkor meg a magyar utat dicséri.

Fasznak vitatkozol olyan emberekkel, akiknek az intellektuális képességeihez kevés az a két láb, amit a természet adott nekik?

Orbán jól csinál mindent, csak vannak a gaz szocik, zsidók, külföldiek, akik gáncsot akarnak vetni!
Ennyi!
Meg különben is, bezzeg Gyurcsány!

Ezzel le van fedve minden érv.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 14:36:48

@sas70:

Persze, az egyik már régen hazament, a másik maradt megszálló 67 évvel a háború vége után is.

A japánoknak már nem tetszik, a németek viszont úgy el lettek nyomva, hogy máig sem tért magához az ország, bármelyik Görögország kioktathatja őket, bár jórészt az ő pénzükön vigéckedik Európa.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 14:38:55

@Brendel Mátyás:

Ott lehet a probléma, hogy a te "jobb" értékítéleted nem találkozik az emberek többségének az ízlésével és értékítéletével.

Ezt egyértelműen bizonyítja, hogy magadat tartod jobbnak Török Gábornál. S persze az olvasókban van a hiba, hogy ezt nem veszik észre, véletlenül sem benned.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.13. 14:45:17

@TrueY: Az "(kurva)anyját" egy kifejezés, ami _nem_ annak az anyjáról szól, akire használják.

Olyan ez, mint a "leszállni a buszról"
az sem feltételezi, hogy repkedsz, sem azt, hogy szállva, repülve jutottál oda.

Noh, ebben volt egy tényállítás, amiben azt állítottam, hogy nem tudsz rendesen magyarul. (kb olyan középfok alja, amennyire bírod a nyelvet).
Ezt bizonyítottam egy példával, hogy pl. mit nem értesz meg, mit értesz félre abból, amit mondanak neked.

Ezek alapján el tudod dönteni, hogy ellenséges vagyok, vagy barátságos?
Rólad beszéltem és igazat mondtam.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 14:45:43

@Brendel Mátyás:

Nem az elfogult trágár fröcsögés jelenti a színvonalat.

Te valami nagyon más világban élsz, ezért nem vevők sokan a te igazságodra.

Nem Török Gábor hibája, hogy te olyan vagy amilyen, s csak annyit tudsz amennyit.

panelburzsuj 2012.09.13. 14:49:12

@Monarch:

"óvatosan fogalmaz, amíg nem egyértelmű a helyzet"

Mondom: Laboda-bölcsesség.

"S tudja, hogy ütni fog

ki emel rá botot."

A "TG-jelenséggel" - amely nyilván nem váltana ki ilyen érdeklődést, ha nem lenne súlyos kérdés - egyébként pont az a legnagyobb gond, amit te magad a javára írsz: hogy utat nyit a tényszerűséget, a szakszerűséget, az "összeség" (valamennyi "stakeholder") számára mérhető eredményességet elsorvasztó pánpolitizálásnak.

Hagyok egy kis gondolkodási időt... :)

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 15:02:08

@Brendel Mátyás:

Te mint az igazság letéteményese ...

Előző életedben Napoléon lehettél valamelyik tébolydában.
Ebben az életedben is sokat segítene rajtad a kényszerzubbony.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 15:05:24

@Brendel Mátyás:

"Orbán idegklinikán fogja végezni. buta ember "

Mert meggyilkolod amikor a közeledbe ér idegklinika megtekintés közben?

Ne reménykedj, nem téged fognak bemutatni neki az ápoltak közül!

Monarch (törölt) 2012.09.13. 15:05:28

@Brendel Mátyás: Nem, de mivel Franciaországgal, Nagy-Britanniával, stb. szemben nem áradt mindent elsöprő felháborodás, ezen országok kormányai a helyükön maradtak, népszerűségük nem is változott jelentősen eme esemény után, így megkockáztatható, hogy egy ilyen esemény (egy baltás gyilkos kiengedése pénzért) önmagában a világ nagy részén nem tartozik a legsúlyosabb erkölcsi kihágások közé. Nem veti ki magából a haladó emberiség azokat, akik pénzért gyilkosokat engednek ki a börtönből.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 15:08:35

@Akitlosz:

"Frusztrál, hogy egy tehetségesebb népszerűbb lett, és a te blogod már a kutyát sem érdekli,"

ez így, ebben a formában nem igaz. máshol kiemelik, és kitermel bizonyos olvasottságot így is.

TG pedig nem népszerűbb lett. És nem attól lett népszerűbb, hogy megtanult írni, én meg elfelejtettem írni.

Te komolyan ennyire hülye vagy?! Az index régen kiemelte a cikkeimet, bizonyos idő óta nem. Nem azért, mert rosszak lettek, ne legyél már ekkora tuskó, hogy ezt nem látod meg!

"Úgy látszik a te igazságodra kevesebben kíváncsiak, mint Török Gábor elemzéseire."

Semmi ilyesmi nem látszik. A dolog kizárólag arról szól, hogy az index kit emel ki. Ha kiemelik a szart, a sok hülye azt is elolvassa.

Te komolyan nem érted ezt?! Te hol élsz, ember?! A fogtündérben is hiszel?!

Monarch (törölt) 2012.09.13. 15:08:50

@panelburzsuj: Mindenesetre január 12-én még nem lehetett tudni, hogy mi lesz az ügy kimenetele. Török Gábor pedig leírta, hogy ha igaz az az ügy, akkor a Fidesz és Orbán csak óriási költségek árán védhetik meg hosszú távon Schmittet. S lőn.

Ha ez nem valami nagy éleslátás szerinted, ám legyen. Nem kötelező olvasni. Én is csak ritkán teszem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 15:10:37

@Monarch: mint elismerted, ez nem menti Orbánt, a ",de...." ezután már tökmindegy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 15:14:36

@Monarch: ez nem éleslátás. leírom neked itt és most általánosságban, hogy ha valami nagy botrány fog kitörni, és igaznak bizonyul, és a kormány védeni fog valakit, aki védhetetlen, az mindig nagyon sokba fog kerülni a kormánynak.

ez annyira közhely, illetve gyakorlatilag tautológia. semmitmondás.

pont ezt tudja TG: a semmit kurva cirkalmasan leírja sok mondatban.

ti meg eszitek, mert annyira hülyék vagytok.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 15:23:16

@panelburzsuj:

Határozott, nyilvános véleményt megfogalmazni olyan dolgokról amelyekről az embernek nincsen elég információja, csak annyi, amennyit az újságokból olvas dőreség.

Célszerű megvárni a fejleményeket, begyűjteni az információkat és utána véleményt alkotni.

Januárban még éppencsak elindult a Schmitt ügy, még meg sem alakult talán az a bizottság,a melyik amúgy jó sokáig vizsgálta.

Amúgy érdekes lenne tudni, hogy mi volt a hvg célja ezzel.
Csak a Fidesz nyert vele, hogy így két évvel tovább lesz Fideszes elnök az országban.
Karaktergyilkosságnak pedig azért értelmetlen, mert Schmitt nem volt egy karakter, nem volt a Fidesz véleményformáló megmondóembere, csak egy báb, aki ráadásul már öreg is, szóval nem igazán nyert semmit a bal oldal a kicsinálásával, ráadásul amíg Schmitt ügy volt sem kellett mással foglalkozni, azaz gumicsontnak volt jó.

Az fel sem merült, hogy a Fidesz lenne sáros Schmitt másolt doktorijában, vagy tudniuk kellett volna róla.

Áderral rosszabbul járt az ellenzék, ráadásul odaajándékoztak extra két év elnökséget a Fidesznek, míg cserében lényeges haszon nincsen. A Fidesz népszerűségét nem tépázta meg az ügy, Schmitt pedig csupán kirakatember volt a Fideszben, nem omlik össze nélküle a pártgépezet.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 15:32:23

@Brendel Mátyás:

Nem gond, ha nem érted a politika működését, értelmét, de kár jönnöd folyton a saját kis "igazságoddal".

Ha a világ látványosan nem hajlandó a te elképzeléseid szerint működni, akkor talán a te elképzeléseid szorulnak revízióra.

Még az a csúnya index is többre tartja Török Gábor blogját, mint a tiedet, pedig ott aztán elég sok trágár vadbarom blogoló cikkét simán a címlapra teszik.

De te még közéjük sem férsz be, te még az elvtársaid szemében is alacsony színvonalat képviselsz.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 15:33:35

@Brendel Mátyás:

Persze, persze, csak erről lehet szó, véletlenül sem a szerény ámde elégtelen képességeidről.

Monarch (törölt) 2012.09.13. 15:34:34

@Brendel Mátyás: Török Gábor nem azt írta, hogy "ha valami védhetetlen botrány fog kitörni", hanem egy konkrét botrányra azt mondta, hogy az védhetetlen.

Lehet, hogy ez egyértelmű volt neked, hogy ez az ügy védhetetlen lesz, Schmitt stábjának ez nem volt egyértelmű: Schmitt megpróbálta ugyanis túlélni a botrányt. És a "következmények nélküli országban" nem volt egyértelmű, hogy a zemberek érteni fogják, mi is az a plágium.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 15:34:41

@Brendel Mátyás:

Ő nem is tekinti irodalomnak a munkáját, ellentétben Veled és a te szimpla mocskolódásoddal.

Monarch (törölt) 2012.09.13. 15:35:18

@Brendel Mátyás: A "de" csak annyit jelent, hogy mennyire messze nem holokauszt-súlyú esemény ez a kiadatás. Civilizált, demokratikus országokban különösebb botrány nélkül elő-elő szokott fordulni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 15:35:38

@Akitlosz:

úgy látszik, te nagyon zöldfülű, tapasztalatlan, hülye vagy, akinek életében nem volt blogja kint az indexen.

ha kitesznek az index főoldalra, az óránként olyan 500-1000 olvasót jelent. lehet, hogy ebben google robot is van egy csomó. szóval valójában lehet, hogy kevesebb. ha nagyon olyan a cím, akkor persze akár több ezer is lehet óránként.
ha nagyon szar a cikked, akkor csak ötszáz.

ha nem raknak ki, akkor attól, hogy jó a blogod, nem lesz több, mint óránként esetleg ötven elérésed.

látható, hogy a legjobb cikk index nélkül ötven, a legszarabb cikk indexxel ötszáz. nem az számít, hogy milyen a cikked. az csak egy kis tényező.

ami számít, az az, hogy az indexben ülő, funkcionális analfabéna, segédmanager mit tesz ki a főoldalra. ennyi. ez meg nem attól függ, hogy jó vagy-e, mert ahhoz mondom, túl analfabéna a segédmanager.

ami viszont számít, az az, hogy a segédmanagernek nyaltál, szoptál-e. ha igen, akkor kitesz. ha tiltólistán vagy, mert a főmanager zsidózott a blogodon és kidobtak, akkor nem tesz ki. ennyi.

emellett csinálhatsz frankó facebook csoportot, de nehéz tízezer főlé kerülni, és onnan csak pár száz olvasót fogsz kapni.

és bekerülhetsz még más aggregátor oldalakra, onnan az óránkénti négyzázat meg tudom kapni index nélkül is.

ezért mondhatom azt, hogy az index kurva anyjtát.

frusztráltnak meg részben frusztrált az ember, amikor azt látja, hogy negatív szelekció érvényesül, és a szar uralkodik. másrészt bőven van olyan, amit én tudok, és Török Gábornak lövése nincs hozzá, mert a másodfokú egyenlet megoldó képletét sem tudja.

tehát az, hogy én valójában Török Gábort a saját területén verem, miközben neki lövése nincs az én területemről, azért elég nagy elégtételt jelent.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.09.13. 15:39:00

@Akitlosz: Benned semmi jóérzés nincs?

Ha NEKED jut a tudomásodra egy ilyen sztori, nem teszed közzé, mert azzal használsz/ártasz valamelyik politikai oldalnak?

Neked az egy sokadlagos szempont, hogy kiderüljön az igazság?

Tényleg ennyire nem érdekel az Ország, tényleg ennyire hiányzik belőled az önérzet?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 15:39:53

@Akitlosz:

"Még az a csúnya index is többre tartja Török Gábor blogját, mint a tiedet"

nyuszika. nem többre tartja, hanem TG szopott nekik. látod, kitették ezt a blogot is. komoly kognitív disszonanciát okozva neked, mert a saját elveid szerint ez a blog pont annyira nívós, és igaz, mint TG blogja. meg, mint z enyém volt régen.

látod, nem konzisztens az, hogy értékítéletnek fogod fel azt, hogy mi kerül ki az indexre. nem értékítélet, hanem száz hülye majom véletlenszerű, illetve érdek alapú csapkodása.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 15:40:05

@TrueY:

A Brendel féla alakokkal való szóba állást az ilyen blogokon azért elég merész szakmai vitának tekinteni.

Ha szórakoztat a fickó akkor osszad, ha nem, akkor nézd levegőnek!

Mert "szakmai vitád" vele és a hozzá hasonlókkal Neked ugyan nem lesz.

A trollkodás,személyeskedés, egymás becsmérlése nem egy szakma.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 15:43:32

@Akitlosz:

@Akitlosz: nézd, van itt egy egészen egyszerű dolog.

a reblog kikerült az indexre. két eset van:

1) ami kikerül az indexre az nívós és igaz. akkor a reblog nívós és igaz, következésképpen Török Gábor úgy szar, ahogy van

2) vagy nem. akkor omlik az érvelésed

mellesleg mondom, régen nekem is sok cikkem kikerült, és nem arról van szó, hogy azóta elittam az eszem.

te komolyan kurva sötét vagy, hogy nem fogod ezt fel.

egyébként te sosem voltál főoldalon, te micsoda tehetségtelen egy szar lehetsz.:)

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 15:47:34

@Brendel Mátyás:

"Nem azért, mert rosszak lettek, ne legyél már ekkora tuskó, hogy ezt nem látod meg!"

Te vagy a tuskó, hogy nem fogod fel, erősödött a mezőny, az index talált nálad jobbakat - nem nem azért, mert te lettél rosszabb - s te nem tudtál lépést tartani a többiekkel.

Mitől vagy annyira biztos benne, hogyha Török Gábort elütné a metró, akkor a te blogod kerülne az övé helyére a címlapra?

Ha olvassák az indexesek ezt a sírást-rívást, akarom mondani a határozott véleményedet tőled itt, akkor meglepne, ha téged látnának az indexes blogszféra zászlóshajójának.

A lehetőséged megvolt. Nem tudtál élni vele.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 15:48:02

@Monarch:

"hanem egy konkrét botrányra azt mondta, hogy az védhetetlen."

ja, hogy Török Gábor megírta, hogy a plágium csúnya, rossz dolog?! azt a mindenit, ehhez kellett neki Fourier-transzformációt végeznie?! hogy oda ne rohanjak, micsoda zseni ez a Török Gábor!:)

"Lehet, hogy ez egyértelmű volt neked, hogy ez az ügy védhetetlen lesz, Schmitt stábjának ez nem volt egyértelmű: Schmitt megpróbálta ugyanis túlélni a botrányt."

jó, most azzal ne fényezzük már Török Gábort, hogy annyira nem hülye, mint Schmitt.:)

" És a "következmények nélküli országban" nem volt egyértelmű, hogy a zemberek érteni fogják, mi is az a plágium. "

az emberek mindig ugranak arra, amikor konkrét híres ember konkrétan, viszonylag egyszerű módon lop. alap dolog. Selmeczi Gabriella kiflicsücske sokkal több visszhangot kap, mint ha X.Y. elmutyizik számilliót valami bonyolult ügyben.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 15:51:25

@Akitlosz: én sem tekintem a kommentezést irodalmi munkának. amit irodalmi munkámnak tekintesz, arról te nem tudsz. olyat Török Gábor nem tud. még valami, amiben simán verem Török Gábort.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 15:53:03

@Monarch: nem holokauszt súlyú, nem is állí1totta senki. te tényleg, sokadik magyarázatra sem fogod fel a példák fogalmát. idióta vagy.

botrányok a kiadásnál pedig nyugaton is voltak. elvszerű ember ezt nem fogadhatja el.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 15:57:08

@Brendel Mátyás:

"ami számít, az az, hogy az indexben ülő, funkcionális analfabéna, segédmanager mit tesz ki a főoldalra. ennyi. ez meg nem attól függ, hogy jó vagy-e, mert ahhoz mondom, túl analfabéna a segédmanager.

ami viszont számít, az az, hogy a segédmanagernek nyaltál, szoptál-e. ha igen, akkor kitesz. ha tiltólistán vagy, mert a főmanager zsidózott a blogodon és kidobtak, akkor nem tesz ki. ennyi."

Ha ez számít, akkor miért nem "szopsz" nekik?
Csak azért írom így, hogy te is megértsed.
Nem fér össze az elveiddel mi?
Akkor legalább ne szidnád őket, ha egyszer te akarsz tőlük valamit és nem fordítva.

Nagyon nem megy még neked ez a piacgazdaság.

"ezért mondhatom azt, hogy az index kurva anyjtát."

Persze, hogy mondhatod! Csak így ne legyél meglepődve, hogy nem teszik ki az írásaidat a címlapra!

Nem érdekük olyan embert népszerűsíteni, aki őket "kurva anyázza", ráadásul csak emberek ők is, ezzel a stílussal nehezen lopod be magadat a szívükbe. S akkor hol van ez még a "szopástól"?

panelburzsuj 2012.09.13. 15:59:36

@Akitlosz:

@Monarch:

Vélelmezhető, hogy a hvg nem azt az olvasói szegmenst célozza meg, akiknek gondot okoz a plágium szó és fogalom.

Éppezért a Schmitt-botrány egy dologra volt alkalmas: felmérni, hogy a Fidesz hogyan kezel egy szakmailag pártállástól függetlenül védhetetlen helyzetet. Belemegy-e abba az utcába, hogy politikai lojalitás-kérdéssé élezi.

Belement, meglehetősen otrombán és ügyetlenül.

A Győzike-kultúrájú szavazók nyilván kevesebb tanulságot szűrtek le az ügyből, mint mondjuk az egyetemi-kutatói szféra.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:00:03

@Akitlosz:

"nem fogod fel, erősödött a mezőny, az index talált nálad jobbakat - nem nem azért, mert te lettél rosszabb - s te nem tudtál lépést tartani a többiekkel."

jajj bazdmeg, ne legyél már ilyen naiv, kis nyuszika! nem akkor kezdtek el mellőzni, amikor TG jött, sokkal később. és alkalomadtán később is kitettek. és egy másik blogot is kitettek később is.

ne erőlködj ezen, ugyanolyan naív, illetve aljas hazug vagy, ha azt akarod beadni, hogy az index válogatásában van bármi következetesség.

semmi nincs. még tőlem sem a legjobbakat tették ki. semmiféle értelmes válogatási szempont nincsen. mindenféle szart kiraknak, és sok jót nem raknak ki.

"Mitől vagy annyira biztos benne, hogyha Török Gábort elütné a metró, akkor a te blogod kerülne az övé helyére a címlapra?"

nem kerülne ki, mert én már útálom listán vagyok. pont ez mutatja, hogy nem arról van szó, hogy TG megelőzött, mert jobb. én voltam kint TG-vel együtt is.

"Ha olvassák az indexesek ezt a sírást-rívást, akarom mondani a határozott véleményedet tőled itt, akkor meglepne, ha téged látnának az indexes blogszféra zászlóshajójának."

valóban nem.

"A lehetőséged megvolt. Nem tudtál élni vele. "

pontosabban nem mentem le kurvába, mint TG.:) és erre büszke vagyok. mert nekem vannak elveim.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.13. 16:08:11

@Brendel Mátyás: "én például igen erős jelzőket használtam, amikor Gyurcsányt védtem, és akkor is, amikor kritizáltam."

Bocs, a Te szakmád ez? Vagy csak a személyes "élményeidet" osztod meg másokkal?

"namost, mondd már meg, te észlény, hogy akkor mellette, vagy ellene vagyok elkötelezett?! ugye nem lehet? ugye logikai hiba van?! ugye hülyeséget mondtál?!"

A stílus maga az ember, mondták a régi franciák mondták. Ez a stílus egy esszében, vagy egy blog kommentjében elfogadható. A megszólított pedig vérmérséklet szerinte válaszol. De egy szak publikációban elfogadhatatlan. Pl. mert személyeskedő és félre viszi a vitát.

"igenis simán lehet valaki politikai elemző, elkötelezetlen, és odamondhat pártok és politikusok mellett és ellen is, és akár nagyon erőset is odamondhat."

Igen, de az az ember elveszíti a szakmai hitelét.

"Török Gábor nem abban különbözik egy ilyen politikustól, hogy elkötelezetlenebb, hanem abban, hogy gyávább, unalmasabb, nyámnyilább, szürkébb, tehetségtelenebb hülye."

Vagy csak megpróbál távolságot tartani, hogy az érzelmek ne befolyásolják a tisztánlátását. Ahogy egy orvosnak sem szabad saját rokonát gyógyítani ugyanezen okokból...

"ez így jellemző. de te is ezekhez a hülyékhez húzol a véleményeddel."

Én megpróbálok normális vitát folytatni. Ezért nem kezdek el személyeskedni.

"engem a gyurcsányisták anyáznak, ha gyurcsánynak beszólok, a másik tábor is anyáz, ha gyurcsányt védem. namost, ettől, hülyegyerek, nem én vagyok elkötelezett, hanem az olvasó."

Hát azért a stílusodon lehetne mit csiszolni. Szerintem.

"na, ilyenkor jön az erősebb vélemény, hogy úgy kellett volna kirúgni, hogy a lába sem éri a földet."

Ez egy vélemény (amivel még akár egyet is értek), de egy bolsevik típusú pártból csak akkor esik ki valaki a Bölcs Vezér kegyeiből, ha őt támadja. Ilyen pedig nem történt.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:13:23

@Akitlosz:

"Ha ez számít, akkor miért nem "szopsz" nekik?"

mert nem vagyok Török Gábor. nekem elveim vannak.

"Csak azért írom így, hogy te is megértsed.
Nem fér össze az elveiddel mi?
Akkor legalább ne szidnád őket, ha egyszer te akarsz tőlük valamit és nem fordítva."

már bocs, de már hogyne szidnék egy olyan rendszert, amely szopás alapú rendszer?!

hát bazdmeg, miről szól a politikai vita egy óriási része az elmúlt húsz évben, ha nem arról, hogy korrupció és mutyi és miloyen rossz ez?! és az index is cikkezik erről.

közben meg az index ugyanoloyan mutyi alapú rendszer, mint a Fidesz. hogyne tenném ezt szóvá, amikor a szószéken van a legnagyobb kurva?!

"Nem érdekük olyan embert népszerűsíteni, aki őket "kurva anyázza", ráadásul csak emberek ők is, ezzel a stílussal nehezen lopod be magadat a szívükbe. S akkor hol van ez még a "szopástól"? "

igen, valahogy az nem esik le neked a mélymagyar, provinciális, paraszti eszeddel, hogy lehetséges volna egy egészen másik világ, és az e velejéig korrupt magyar társadalom kritikájáról szól. amelyben az index nyakig benne van a szarban. te meg a mentalitásoddal a fejed búbjáig.

én meg nem. és nem fogod fel, hogy ezt teszem szóvá, hogy emberek, nyakig szarosak vagytok, pedig volna más választás.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.13. 16:13:54

@Akitlosz: "A Brendel féla alakokkal való szóba állást az ilyen blogokon azért elég merész szakmai vitának tekinteni."

Nem értek veled egyet. Szakmai vitát tényleg nem lehet folytatni, mert egyikőnk sem szakember a témában. De kulturáltan lehet velük vitatkozni. Csak ki kell zökkenteni a troll alapvetésből...

"Ha szórakoztat a fickó akkor osszad, ha nem, akkor nézd levegőnek!"

Nem szórakoztat. De érdekel, hogy hová likadunk ki... :)

"Mert "szakmai vitád" vele és a hozzá hasonlókkal Neked ugyan nem lesz."

Nem értek veled egyet. Érdekes módon már többen megköszönték a viszonylag nyugodt válaszokat azok közül, akik hülyézéssel indítottak. Engem is meglep, de így van. Először meglepődnek, azután (néhányan) elgondolkodnak, amit írtam.

"A trollkodás,személyeskedés, egymás becsmérlése nem egy szakma."

Ezzel sem értek egyet. Manapság nagyon sokan megélnek ebből. :( Hivatalos nevük is van. Pl. kormányszóvivőnek hívják.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:15:32

@Akitlosz:

odáig eljytottunk, hogy elsimered:

1) az index szopás alapon működik
2) TG szopóskurva

most már csak az van, hogy erre te azt mondod: "na és", meg, hogy akkor szopni kell. te nyilván ezt teszed. de hát ez egy Hitler és Sztálinimádó féregtől nem is meglepő.:)

itt most megint elérkeztünk ahhoz a ponthoz, ahol szalonképtelen szánalommá minősítetted magad

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:22:16

@TrueY:

"Ez a stílus egy esszében, vagy egy blog kommentjében elfogadható. A megszólított pedig vérmérséklet szerinte válaszol. De egy szak publikációban elfogadhatatlan."

figyusz nyuszóka. postdoc kutató vagyok, doktori értekezéssel, és egy csomó cikkel, ne akard megmagyarázni nekem, a tutit, kishülye!

nem szakpublikációról van szó, blogról, és kommentekről. bvlogban elfogadhatóak az erős jelzők, kommentekben meg folyik az anyázás, ne akard bemesélni, hogy nem!

ne akard bemesélni, hogy mondjuk TothA rosszabb, mint TG, mert erős szavakat használ!,

"Igen, de az az ember elveszíti a szakmai hitelét."

nem veszti. legfeljebb az olyan hülyéknél, mint te.

vannak nem bakelitpolitológusok, akiknek van szakmai hitelük, és erős véleményt mernek megfogalmazni, mert nem gyáva férgek, mint TG.

ne erőltesd azt, amiről az élet mutatja, hogy hülyeség!

"Vagy csak megpróbál távolságot tartani, hogy az érzelmek ne befolyásolják a tisztánlátását. "

ez sajnos nem sikerül neki. bizonyára ennyire hülye, azért.

""engem a gyurcsányisták anyáznak, ha gyurcsánynak beszólok, a másik tábor is anyáz, ha gyurcsányt védem. namost, ettől, hülyegyerek, nem én vagyok elkötelezett, hanem az olvasó."

Hát azért a stílusodon lehetne mit csiszolni. Szerintem."

diszlexiás vagy. nem fogod fel, amit írtam, érdemben nem reagálsz erre az érvemre.

"Ez egy vélemény (amivel még akár egyet is értek)"

na akkor meg. ilyet várok TG-től, vagy húzzon a fenébe, a buta, unalmas "elemzéseivel".

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:24:00

@kolbászoszsömle:

Nekem nincsen újságom, nem annak eladásából élek, így nem hozzám jönnek az ilyen esetekkel..
Nem jóérzést árul sem az index, sem a hvg, hanem újságot.
Egy jó sztori pedig fellendíti az olvasottságot, azaz pénzt hoz.
Az üzleti vállalkozások pénzkeresésről szólnak. Nem a jó érzés vezette a szerkesztőket, hanem az üzleti érdek.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:26:44

@Akitlosz:

piroslapok.blog.hu/2012/09/13/gyurcsany_ehsegsztrajkja_es_az_index_idiotizmusa

elkövettem egy ilyen írást. érdekes módon a Mandiner értékesnek találta. továbbá óránkénti ötszáz olvasást elérek index nélkül. továbbá vannak kommentek, és elég pozitívek.

namost ezek szerint van valami abban, hogy a zIndex kurvára szar.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:28:26

@Brendel Mátyás:

Nem fogod fel, hogy a "száz hülye majomnak" nem áll érdekében érted tenni.
Mindent megteszel érte, hogy megutáltasd magad velük.
Te adnál lehetőséget olyan embernek aki olyan véleményt hangoztad rólad, mint te az indexesekről?

A munkahelyeiden is mindig ilyen bátor voltál, nem "szoptál"? Akkor sokat szopathattak, látszik is rajtad.

panelburzsuj 2012.09.13. 16:29:08

@TrueY:

A "megismerés" nevezetű izében azért elég mélyen megmártózott ez a mathmatyi.

Csak az önmenedzselés, az nem igazán megy:

M. Brendel: „Bifuráció” Magyar Filozófiai Szemle

Így - fura...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:29:53

@Akitlosz: úgyhogy, tudod mit?! te szopjál az indexnek, meg TG is szopjon az indexnek. én kellemesen meglepődtem, hogy van vagy 3 blogbejegyzés is, amely ennyire lerántja a leplet TG-ről.

én meg büszke vagyok arra, hogy rólam ilyet nem nagyon fognak írni. én nem fekszek le senkinek azért a pár ezer olvasóért. anélkül is van azért elég olvasóm. elég az nekem. nem létkérdés a szopás, nem megélhetési szopóskurva vagyok, mint TG.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:31:09

@Brendel Mátyás:

Én nem vagyok "blogoló", így nem vagyok érintett.

"Kurva sötétnek" itt inkább csak te tűnsz, nem érted miért nem kerülsz címlapra, pedig te annyira tehetséges vagy.
Csak nem abban, amiben kellene.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:34:50

@Akitlosz:

"Mindent megteszel érte, hogy megutáltasd magad velük."

nem én kezdtem.

"Te adnál lehetőséget olyan embernek aki olyan véleményt hangoztad rólad, mint te az indexesekről?"

én nem adnék arra okot, hogy egy hozzám hasonló, értelemes ember megutáljon engem.

"A munkahelyeiden is mindig ilyen bátor voltál, nem "szoptál"? "

igen. a tehetséges emberek luxusa, hogy nem kell szopniuk.

elmondom, mi történhetett:

1) az index valamelyik managere vagy segédmanagere odajött a piroslapra, és zsidózott, vagy cigányozott

2) erre letiltottam

3) erre megutált, és azóra mellőznek az indexről

namost ha az index profi hely volna, akkor nem engedhetne meg ilyet magának.

mivel az index félázsiai, mutyizós hely, ezért előfordul az ilyen kézi vezérlés.

én ugyanis nem fogok megengedni zsidózást a piroslapon. és ehhez jogom van, és jogom volna ahhoz, hogy ettől még a jó cikkeimet kitegyék. ha az index erre nem képes, akkor amatőr szaralakok. és ezt úgy elég sokan látják is mostanában.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:35:25

@Brendel Mátyás:

"nem kerülne ki, mert én már útálom listán vagyok."

Elképesztő!
Megdöbbentő!
Hogyan utálhat téged bárki is?

Biztos az igazságért való határozott kiállásodért utálnak, csak ez lehet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:37:41

@Akitlosz:

"Én nem vagyok "blogoló", így nem vagyok érintett."

sejtettem. ezért írtál annyi sületlenséget arról, hogy szerinted hogyan működik az index meg a blog.hu. ezután kimondtad, hogy annyira hozzá nem értő laikus vagy, hogy a véleményed szart sem ér. fingod nincs a témáról.

""Kurva sötétnek" itt inkább csak te tűnsz, nem érted miért nem kerülsz címlapra, pedig te annyira tehetséges vagy.
Csak nem abban, amiben kellene. "

elvtelen szopásban nem. így van. namost te, szopóskurva mentalitással ezt úgy tekinted, hogy még szopni sem tudok, én meg úgy, hogy büszke vagyok, hogy vannak elveim.

te szopóskurvaként akarod nekem megmagyarázni, hogy azt kéne csinálnom, amit te csinálsz.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:39:34

@Brendel Mátyás:

Valami azt súgja, hogy nem te leszel a következő messiás.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:41:42

@Akitlosz:

"Te adnál lehetőséget olyan embernek aki olyan véleményt hangoztad rólad, mint te az indexesekről?"

ha én index manager volnék, nem mennék oda blogokra zsidózni és cigányozni. így nem tiltanának le. ha másért letiltanának, akkor nem a munkáhelyi hatalmammal szereznék elégtételt ezért, ez elég kicsinyes.

ha én index manager volnék, akkor a minőség alapján tennék ki blogokat, nem szopás alapján, és nem is azalapján, hogy melyik blogger hol mit írosgat kommentekben az indexről.

ez olyan kicsinyes, 18. századi cenzúra, illetve 21., századi Fidesz rendszer.

erre mondtam, hogy az index pont ugyanúgy Simicskázik, mint a Fidesz. semmi különbség.

igazából nem értem, hogy ezt az indexnél miért éljenzed.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:43:16

@TrueY:
Hát ...
akkor sok sikert, erőt, és kitartást kívánok Neked eme nemes küldetésedhez!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:43:45

@Akitlosz: azt ugye azért észreveszed, hogy a Budai-Simicskázós rendszert véded itt teljes energiabefektetéssel?

mert azt mondod, hogy nahát, persze, hogy az nyeri meg a pályázatot, aki szopóskurva, és persze, hogy az nem, aki kritizálni meri a Fideszt.

teljes mellszélességgel véded a Fideszes rendszer aljas elveit.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:45:40

@Brendel Mátyás:

"Te adnál lehetőséget olyan embernek aki olyan véleményt hangoztad rólad, mint te az indexesekről?"

Te adnál lehetőséget olyan embernek aki olyan véleményt hangoztad a Fideszről, mint Heller Ágnes, a különféle pályázaton vesztes kistermelők, a pályázatokon vesztes nem Fideszes cégek?

nem adnál?!

miben vagy te különb Simicskánál, mondd, ember?! ugyanaz az aljas kis senkiházi vagy te is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 16:46:15

@Akitlosz:

"Te adnál lehetőséget olyan embernek aki olyan véleményt hangoztad rólad, mint te az indexesekről?"

Te adnál lehetőséget olyan embernek aki olyan véleményt hangoztad a Fideszről, mint Heller Ágnes, a különféle pályázaton vesztes kistermelők, a pályázatokon vesztes nem Fideszes cégek?

nem adnál?!

miben vagy te különb Simicskánál, mondd, ember?! ugyanaz az aljas kis senkiházi vagy te is.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:51:55

@Brendel Mátyás:

Elismeri ám az öreganyád térde kalácsa!

Nekem semmi közöm az indexhez.

Te keseregsz, hogy miért nem kerülsz ki náluk a címlapra, mert neked elveid vannak.

1. Ha ilyen véleménnyel vagy róluk, mint amilyennel, akkor miért náluk erőlködsz, miért ott akarsz igazságvédő hős lenni?
2. Ha tőlük akarsz valamit, akkor ez a viselkedés nem menő.
Persze máshol sem, majd rájösz!

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:54:16

@Brendel Mátyás:

"kommentekben meg folyik az anyázás"

Te már csak tudod, lelkesen teszel is érte eleget, hogy így legyen, ennyi a tudományod.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:55:28

@Brendel Mátyás:

Akkor miért hiányzik ennyire?
Az index elvonási tüneteid nagyon súlyosak.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 16:57:35

@Brendel Mátyás:

Engem még túl sokan is olvasnak, úgy hiányoznak egyesek közülük, mint púp a hátamra.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 17:00:02

@Brendel Mátyás:

Hozzád hasonló tehetséges ember kevés van. Ezt te is tudod jól.

:-)

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2012.09.13. 17:02:40

@Brendel Mátyás:

Az index nem magáncég?

Ne keverd a magánszférát az államival!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 17:24:24

@Akitlosz:

"Elismeri ám az öreganyád térde kalácsa!"

késő, bem szívhartod vissza

"1. Ha ilyen véleménnyel vagy róluk, mint amilyennel, akkor miért náluk erőlködsz, miért ott akarsz igazságvédő hős lenni?"

ha észrevetted, nen igazán erőlködök náluk, hanem kritizálom őket. ez nem ugyanaz. ahogy te is felismerted, az index kritizálása nem igazán produktív erőlködés. nem vagyok hülye, ha az indexbe be akarnék kerülni, akkor nem kritizálnám őket. mivel kritizálom őket, nyilván NEM a bekerülésen erőlködök, hanem azon, hogy minél többen lássák az állapotokat.

látod, több lépéssel előtted vagyok.

"2. Ha tőlük akarsz valamit, akkor ez a viselkedés nem menő."

de nem akarok. capito? nem értem, miért gondolod, hogy okosabb vagy nálam, amikor nyilvánvalóan hülyébb vagy.

nekem már nem az a fontos, hogy az index visszavegyen, én, amikor összevesztem Sára Lászlóval, akkor pontosan tudtam, hogy mit teszek.

komolyan nem értem, hogy te, tapasztalatlan, vidéki paraszt, miből gondolod, hogy megmondhatod nekem a frankót.

miért feltételezed, hogy hülye vagyok, amikor mindezen én már túl vagyok, és kétszer okosabb vagyok nálad?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 17:25:28

@Akitlosz:

"Ne keverd a magánszférát az államival! "

ezek közül melyik szférában erkölcsös a lopás vagy a mutyizás?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.13. 17:31:57

@Akitlosz:

"Te adnál lehetőséget olyan embernek aki olyan véleményt hangoztad rólad, mint te az indexesekről?"

erre olyan világosan is válaszolnék, hogy még te is megértsed.

1) Adnék. A Piroslap blogon például lehet szidni a Piroslapot. Még azt is leírhatod, hogy hülye vagyok, ha valami érdemit is írsz mellette. Zsidózni és cigányozni tilos, meg nettó anyázni, érvek nélkül.

2) Adnék. Ha én az index managere volnék, és valaki kritizálná az indexet, és emellett írna egy jó blogbejegyzést, akkor kitenném. A kritikát meg elolvasnám, megfontolnám.

3) Adnék, mert nem mindenki olyan félázsiai homo erectus, mint te, meg az index. Van, aki járt már a falu végén túl, látott már más világot, el tud képzelni más rendszereket. Te meg azt hiszed, hogy csak ez a mélymagyar mutyizós, simicskázós rendsszer lehetséges az indexben is, és magad is vígan mennél szopni, ha volna mit.

De több minden van a világon, Horatio, mint amit kegyelmed elképzelni képes.

Egy korlátolt, hülye, kis senki vagy.

G_P 2012.09.13. 17:34:58

Úgy, ahogyan az eddigiek alapján tisztázódni látszik a várható események mikéntje - a koncepció sem marad árva. Mialatt az irányvonalak megszerkesztettsége tovább lágyul, a mesterkéltség legapróbb jeleit felvillantva tovább sokasodik - a ma még csupán enyhén kritikus - halmaz.

Mindezt összevetve - természetesen valódi konklúzió nélkül - ma bátran elmondhatjuk, hogy a jövőben akár párhuzamosan két irányzat is terítékre kerülhet az aktuálpolitikában. De mindig szem előtt kell tartania a leggyanútlanabb nézelődőnek, hobbipolitizálónak is azt a néhányak szerint nehezen megdönthető érvszegmenst, miszerint akié a szerencse, azé a jövő!

K.Z 2012.09.14. 10:35:18

"Dzsingisz Kán az politikai élet perifériának számító belső-Mongóliából kitörve a térség domináns szereplői számára is meghökkentően energikus lépések sorozatával hosszú időre hatékonyan tematizálta a Közép és Távol-keleti közbeszédet"
(Részlet: Török Gábor elemzése a XIII.század uralkodó eszmeáramlatairól)

K.Z 2012.09.14. 10:37:55

"Az azeri elítélt kiadatása annak a politikai dilemmának a jó példája amikor a pártpolitikusnak a napi tematizációs kényszeren felülemelkedve néha meg kell találnia az egyensúlyt a saját, voluntarista-értékalapú beállítódása és a politikai
küzdőtér mindennapi realitásai között."

(Részlet egy egyelőre nem publikált Görög Gábor elemzésből)

K.Z 2012.09.14. 10:45:11

"Husz János konstanzi zsinati szereplése majd annak következményei rámutattak arra, hogy az ellenzék egyelőre nem képes kormányképes alternatívát felmutatni a birodalmi kormányzattal és a vele szövetséges egyházzal szemben."

(Részlet Török Gábor: "Az én XVI. századom" c. esszékötetből)

Monarch (törölt) 2012.09.16. 21:18:39

@K.Z: Mondjuk őszintén szólva nem is értem, hogy miért is kellene egy mai történésznek állást foglalnia, hogy kinek volt igaza a kriptokatolikus feudális birodalmi kormányzat és a habzó szájú fanatikus (mellesleg szintén feudális alapon álló) kelyhes eretnekek (vagy legyenek vallási reformerek) vitájában.

Monarch (törölt) 2012.09.16. 21:21:27

@K.Z: Lehet, hogy csak elírtad, de Husz János nem is a XVI. században élt, hanem a XV-ben. Mondjuk a példa szempontjából mindegy.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.19. 13:56:30

@kolbászoszsömle: "Ez tény. A fidesz számítógépéről feltörte valaki a szocik számítógépes rendszerét, majd másnap a MN leközölte az ott talált kampányanyagokat.
Aztán kirúgták kb. a portás fiát."

Hát akkor itt a bűn és a bűnhődés! Mi ezzel a gond? ;)

"Elhatárolódott, de nem rúgta ki a pártból."

Sőt mára már el is fogadták a Btk. módosítását. Most már látszik, hogy az egészet direkt csinálták, hogy a nép láthassa, hogy tudnak ők alkalmazkodni is. :)

"_ÉN_ pl nem lennék egy ilyen emberrel egy szervezetben."

Én sem. De nem is vagyok. :) De még csak nem is szavaznék rájuk. De ez nem jelent semmit sem.

"A szakma az elvekről szól.
A szakmai elvekről.
Amit látok, leírom."

Igen. De most nem az igazságról/hazugságról volt szó, hanem a szóhasználatról...

"Ha azt írnám, hogy tévedett, akkor én hazudnék.
Ha meg azt írnám, szándékosan tévedett, akkor az ugyanaz, mintha azt írnám, hazudik."

Pontosan! De mégsem azt írtad! És mennyire másként hangzik! Véleményem szerint egy magán irományban sokkal több mindent meg lehet engedni, mint egy köznek szánt szakmai értekezésben.

"A valóság nem oldalfüggő."

Kellene, hogy legyen. De azért Te is látod, hogy mégiscsak az!

"Ahol szar emberek vannak, ott a semleges vélemény negatív."

Ezt nem egészen értem...

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.19. 13:59:42

@kolbászoszsömle: "Az "(kurva)anyját" egy kifejezés, ami _nem_ annak az anyjáról szól, akire használják."

Persze, szóbeli agresszió. Ami (általában) szóbeli agressziót generál és jön a szájkarate. Ez egy szakmai iratban kerülendő, mert nem visz előre.

"Noh, ebben volt egy tényállítás, amiben azt állítottam, hogy nem tudsz rendesen magyarul. (kb olyan középfok alja, amennyire bírod a nyelvet).
Ezt bizonyítottam egy példával, hogy pl. mit nem értesz meg, mit értesz félre abból, amit mondanak neked."

Igyexem javítani a magyar nyelvbéli képességeimet. Tanulni soha nem késő...

"Ezek alapján el tudod dönteni, hogy ellenséges vagyok, vagy barátságos?
Rólad beszéltem és igazat mondtam."

Nem akarod megérteni, hogy mit írtam. Nem gond, próbálkozom másként.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.21. 16:03:02

@Brendel Mátyás: "figyusz nyuszóka. postdoc kutató vagyok, doktori értekezéssel, és egy csomó cikkel, ne akard megmagyarázni nekem, a tutit, kishülye!"

Várgyá! Én is mindjárt mondok egy nagyot... Az én apukámnak CSÉB-je van! Én nyertem és adupla stipi-stopit nem ér megkontrázni.
De ez jön ide??

Azért elképezelem a "szak" cikkedet: "Az a köcsög Kovács azt állítja, hogy a kvázi-izotróp-kvanum-szingulatritás nem oszcillál! Ekkora baromságot! Aki nem agyhalott, az láthatja, hogy nem lehet hinni neki! És még kommunista is a kis köcsög!"

"nem szakpublikációról van szó, blogról, és kommentekről. bvlogban elfogadhatóak az erős jelzők, kommentekben meg folyik az anyázás, ne akard bemesélni, hogy nem!"

Ezt az embere válogatja. Én sem szoktam a blog-omon anyázni senkit és kerülöm az erős jelzőket. No meg a személyeskedést.

"ne akard bemesélni, hogy mondjuk TothA rosszabb, mint TG, mert erős szavakat használ!,"

Szó nem volt erről! Én csak megértem, ha valaki kerüli az ilyen típusú kifejezéseket.

""Igen, de az az ember elveszíti a szakmai hitelét."
nem veszti. legfeljebb az olyan hülyéknél, mint te."

Ez megint csak személyeskedés. Nem igazán asszertív a stílusod... :)

"vannak nem bakelitpolitológusok, akiknek van szakmai hitelük, és erős véleményt mernek megfogalmazni, mert nem gyáva férgek, mint TG."

Pl.?

"diszlexiás vagy. nem fogod fel, amit írtam, érdemben nem reagálsz erre az érvemre."

Azt hiszem ez kölcsönös.

"na akkor meg. ilyet várok TG-től, vagy húzzon a fenébe, a buta, unalmas "elemzéseivel."

Egyszerű a megoldás: Nem kell olvasni.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.21. 16:04:23

@panelburzsuj: "A "megismerés" nevezetű izében azért elég mélyen megmártózott ez a mathmatyi.

Csak az önmenedzselés, az nem igazán megy:
M. Brendel: „Bifuráció” Magyar Filozófiai Szemle

Így - fura..."

Segítenél értelmeznem, amit írtál???

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.21. 16:06:03

@Akitlosz: "Hát ...
akkor sok sikert, erőt, és kitartást kívánok Neked eme nemes küldetésedhez!"

Nincs küzdelem és pláne nem nemes. De talán valamit tanulok ebből is... :)

Ahogy a régiek is mondták: "Időt, pénzt, fáradtságot takarít meg, ha időt, pénzt, fáradtságot takarít meg!" ;)

panelburzsuj 2012.09.21. 22:44:29

@TrueY:

Ne idegelj: egy kultúrbloggernek ehhez segítség kell?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.22. 10:09:06

@TrueY:

@TrueY:

"Várgyá! Én is mindjárt mondok egy nagyot... "

Névvel, ellenőrizhető kijelentést tettem, te barom!

"Az én apukámnak CSÉB-je van! Én nyertem és adupla stipi-stopit nem ér megkontrázni.
De ez jön ide??"

Ez nem jön ide. Amit én mondtam, az viszont jött ode, hogy te feszegetted a szakpublikációt, elmeroggyant! Utána meg jössz azzal, hogy hogy jön ez ide. Tuskó.

"Azért elképezelem a "szak" cikkedet"

Nem kell elképzelni, mert simán meg tudnád keresni az Interneten, ha 90 felett volna az IQ-d. Mivel nincs, ezért baromságokat képzeléegsz, mint egy begőzölt alkoholista.

"Ezt az embere válogatja. Én sem szoktam a blog-omon anyázni senkit és kerülöm az erős jelzőket. No meg a személyeskedést."

Ez te vagy. Csináld így! Egészségedre! De miért gondolod, hogy ízlésdiktátort játszhatsz, kisköcsög?!

"Szó nem volt erről! Én csak megértem, ha valaki kerüli az ilyen típusú kifejezéseket."

Nekem sincs semmi bajom, tegye! De ez egy kurva fikarcnyi érvet nem jelent amellett, hogy TG jó lenne. Márpedig érvként akartátok eladni, kis hülyegyerekek.

""vannak nem bakelitpolitológusok, akiknek van szakmai hitelük, és erős véleményt mernek megfogalmazni, mert nem gyáva férgek, mint TG."
Pl.?"

Debreczeni.

""na akkor meg. ilyet várok TG-től, vagy húzzon a fenébe, a buta, unalmas "elemzéseivel."

Egyszerű a megoldás: Nem kell olvasni. "

Ez megvan, kisokos, De ezen túl, azért, ha faszokat nyomatnak egy portálon, akkor megengeded, hogy szóvá tegyem?! Vagy már ezt sem szabad?!

Még az indexnek is jó, ha kap visszajelzést arról, hogy végül is miért nem olvassák TG-t.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.24. 13:30:14

@Brendel Mátyás:
"Ez nem jön ide. Amit én mondtam, az viszont jött ode, hogy te feszegetted a szakpublikációt, elmeroggyant! Utána meg jössz azzal, hogy hogy jön ez ide. Tuskó."

Ha jól emlékezék, akkor a fennkölt stílről értekeztünk volt. Ha publikáltál is, akkor sem olyan stílusban, ahogy ide írsz. Ez tuti...

"Nem kell elképzelni, mert simán meg tudnád keresni az Interneten, ha 90 felett volna az IQ-d. Mivel nincs, ezért baromságokat képzeléegsz, mint egy begőzölt alkoholista."

Nagyon szépen cáfolod, amit állítottam (éspeninglen: kulturált nyelvezet használata elkerülhetetlen szakpublikációkban". Érvek kicsit el-elmaradoznak. Szerintem keresd meg az elgurult gyógyszereidet és szedegesd be őket. "Nyugalom, a hosszú élet ritka!", ahogy ezt Besenyő Pista bácsi oly szabatosan eldadogta! ;)

"Ez te vagy. Csináld így! Egészségedre! De miért gondolod, hogy ízlésdiktátort játszhatsz, kisköcsög?!"

Az egészhez mi köze van egy népművészeti agyagedénynek? Kicsit szét vagy szórva, nem gondolod?

"Nekem sincs semmi bajom, tegye! De ez egy kurva fikarcnyi érvet nem jelent amellett, hogy TG jó lenne."

Nem is erről folyt közöttünk a vita. Olvasd inkább újra...

"Márpedig érvként akartátok eladni, kis hülyegyerekek."

Érvként, de nem arra, hogy igaz-e, avagy hamis, amit ír!

"Debreczeni."

Részben egyetértek veled! De teljesen nem. Ahogy kiakólbólították az egyik szekértáborból, azonnal csatlakozott a másikhoz. Az átmeneti időszakban tényleg jókat írt, de szerintem már megint elfogult.

"Ez megvan, kisokos, De ezen túl, azért, ha faszokat nyomatnak egy portálon, akkor megengeded, hogy szóvá tegyem?! Vagy már ezt sem szabad?!"

Ismét félreértettél. A Te szóhasználatoddal nincs bajom. Ilyen vagy, ennyit tudsz, ez van. De ne legyen már kötelező ez a hangnem. Ne írd elő senkinek! Hogy a "klasszikusokat" idézzem: "miért gondolod, hogy ízlésdiktátort játszhatsz" Köszi!

"Még az indexnek is jó, ha kap visszajelzést arról, hogy végül is miért nem olvassák TG-t."

Miért, nem olvassák? Akkor meg minek egyáltalán szót vesztegetni rá?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.24. 14:32:13

@TrueY:

" Ha publikáltál is, akkor sem olyan stílusban, ahogy ide írsz. Ez tuti..."

Erről van szó, kisbutus. Pontosan tudom, hogy hol milyen stílust lehet megütni, totál felesleges, bugyuta okoskodás részedről ezzel előhozakodni. Egy olyan kérdésről kezdtél el okoskodni, ahol nincs probléma, és amihez nem sok közöd van. Olyan embernek, aki pontosan tisztában van a dolgokkal.

""De ez egy kurva fikarcnyi érvet nem jelent amellett, hogy TG jó lenne.""

Nem is erről folyt közöttünk a vita."

De. Ez a bejegyzés témája, én erről vitáztam, és semmi más téma nem érdekel, különösen nem egy hülyegyerek okoskodása olyanról, amihez nem ért.

" Az átmeneti időszakban tényleg jókat írt, de szerintem már megint elfogult."

Az Arcmásban pontosan megjósolta, mi lesz az Orbán rezsimból, egy dologban tévedett, az erős elnöki rendszerben. A médiaelfoglalást, a korrupciót, a demokrácia lerombolását megjósolta. A hülye TG meg ilyet nem tud, sőt, ő azt mondta, nem lesz baj.

Namost, ha az egyik politológus könyvnyi jóslata bejön, a másik meg pofára esik az éppen aktuális legnagyobb kérdésben, akkor sajnálom, de akkor Debreczeni jó politológus, TG meg egy nagy adag szar.

Ez pont olyan, mint a szar orvos és jó orvos közötti különbség. Te tarthatsz nagyra egy orvost, aki elbaszta a vakbélműtétet, de ez a te egyéni hülyeségedet jelzi.

"De ne legyen már kötelező ez a hangnem. Ne írd elő senkinek! "

Nem írtam elő senkinek hangnemet te baromállat, mit hazudozol összevissza?!

"Hogy a "klasszikusokat" idézzem: "miért gondolod, hogy ízlésdiktátort játszhatsz" Köszi!"

Nem játszottam, HAZUDSZ. Itt csak te játszottál.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.09.26. 12:38:17

@Brendel Mátyás: "Olyan embernek, aki pontosan tisztában van a dolgokkal."

Kérlek engedd meg, hogy erős kételkedésemnek adjak hangot!

Ellenberger én ezt írtam volt: "Egy valódi elemző nem engedheti meg magának az "erős" jelzőket."

Amit írtál, ezt nem cáfoltad. Sőt.

"Ez a bejegyzés témája, én erről vitáztam"

Én viszont nem. Én a valóság lazán idekötődő rózsafüzérét kíséreltem meg kibontani.. Persze ettől még elöntheti az epe az agyadat, de nem igazán szerencsés. ;)

"Nem írtam elő senkinek hangnemet"

Hosszan azt fejtegetted ellenemben, hogy egy politikai elemző beanyázhat-e. Az én véleményem az, hogy ha azt akarja, hogy egy kicsit is szakembernek látszon, nem.

"Nem játszottam,"

Szerintem meg igen.
www.youtube.com/watch?v=kQFKtI6gn9Y

Szép napot!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.09.26. 22:29:52

@TrueY:

"Kérlek engedd meg, hogy erős kételkedésemnek adjak hangot!"

az, hogy netto, te éppen miben kételkedsz, marhára nem hat meg.

"Ellenberger én ezt írtam volt: "Egy valódi elemző nem engedheti meg magának az "erős" jelzőket."

Amit írtál, ezt nem cáfoltad. "

de.

""Ez a bejegyzés témája, én erről vitáztam"

Én viszont nem."

akkor ne nekem címezd! erről vitatkozz a nénikéddel!

""Nem írtam elő senkinek hangnemet"

Hosszan azt fejtegetted ellenemben, hogy egy politikai elemző beanyázhat-e."

a -HAT megengedés, és nem előírás. Szabadságon voltál, amikor a 80-as IQ feletti agyakat osztották.

sok szerinted dolgot írtál, amihez se logikai, sem faktuális érvet nem tudsz hozni. le vagy te szarva.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.01. 21:34:44

@Brendel Mátyás: Úgy látom meddő vitánk zátonyra futott. Te nem olvastad el, hogy én mit kommenteztem. Ennek ellenére szép hosszasan eltere-feréltünk.

"Szabadságon voltál, amikor a 80-as IQ feletti agyakat osztották."

Csak nem egy helyen nyaraltunk? ;)

Szép napot!
süti beállítások módosítása