az utóbbi időkben nem kifejezetten pozitív felhangú posztok látnak napvilágot saját tenháza tájáról (is, hehe), így némiképpen elsunnyadt a tény, hogy megszületett és egy ideje üzletszerűen működik hazánk bélogger szcénakazaljának a világpolgár után immáron második nevesítetten is üzleti-konstrukciós bélogja a DVD blog.
nevesítetten üzleti-konstrukciós alatt természetesen a szponzori konstrukció tartalomba való betüremkedését értjük; ahogy a világpolgárt egy légiközlekedési cég, úgy a DVD blogot egy DVD kölcsönző szponzorálja. egyik így, másik úgy, de a hangsúly nem is az üzleti-modell formáján, hanem tényén van. azon a tényen, hogy egy hazai dot.2.0.com cég a szokásos szimpla ad-alapú modell mellett megpóbál új, némileg tartalommal kevert üzleti modellt kialakítani/bevezetni. az 1.0s site-ok között eddig is voltak ilyen kezdemények, de a hazai bélogok körében mindenképpen úttörőnek számítanak ezek a kezdeményezések.
eltekintünk a tartalom kérdésétől, inkább az eheti őszinte elismerés2.0 díjat a blogter csapatának adjuk a bélogos üzleti-model2.0 hazai kialakítása terén eddig elért eredményeiért s.k.
Utolsó kommentek