most, hogy a hirtvben műfaját tekintve gyakorlatilag körkapcsolásos mérkőzésközvetítéssé nemesítették az ún. forradalmat, és végre élőegyenesben láthatjuk a magyar televízió, néhány felhevült 0.0s fociszurkoló követeléseinek beolvastatását célzó kortárs kamara-ostromát, óhatatlanul merül fel mindenkiben a nap korábbi mtv-kampány által felvetett költői álkérdése, amelynek egy részére pár százan már megis adták a választ. a kérdés második felével viszont adósak maradnak.
merthogy úgylátszik, a forradalmár elődőknek több esze volt, akik tudták, hogy nemsok értelme van elfoglalni egy néhány százalékos reachcsel rendelkező médiaojjektumot. medialiberalizált világunkban jól megalapozott mediaplannel kell rendelkeznie annak a forradalmárnak, aki sikeres, gyűmölcsöző és hosszútávú üzletet kíván megalapozni. senki nem engedheti meg magának, azt a luxust, hogy egy alacsony nézettségű médiára pazarolja a drága rendőrségi kordondarabokat. mindezek alapján nyugodtan kijelenthetjük, hogy, ha már mindenáron az ómédiában gondolkodik vki, akkor inkább a kereskedelmi televíziók valamelyikét érdemes bevennie - napszaki nézettségi adatoktól függően mikormelyiket. persze, aki biztosra akar menni, az inkább több médiafelületet vásároljon diszkont áron, azaz egyszerre több tvszékházat tegyen ártalmassá, illetve lehetőleg diverzifikálja a médiamixet, és vegyen bele legalább egy nagyobb hallgatottságú rádiót, és néhány, lehetőleg különböző politikai orientációjú napilapot.
deha az üzenet célzott megjelenési felületeként az internet számítógépes világhálózat2.0 által nyújtott participatív2.0 és2.0 kollaboratív2.0 infokommunikációs2.0 lehetőségek2.0 végtelenség2.0ját is figyelembe vesszük, akkor - visszakanyarodva az első kérdéshez - hamár mindenéppen tv, talán a private gold, annakis vmelyik élő adása lenne a legjobb ostromcélpont s.k.
Utolsó kommentek