Utolsó kommentek

Címkék

42 (7) ? mint (1) abszurdisztánia (38) ajax (1) álhear (1) alkalmazott (1) árvíz2.0 (2) augusztus 20 (3) autó (2) a mint (2) bank (2) bartók (1) bay (1) beethoven (1) blg (17) blog.hu (1) bolgárúr (1) bor (1) bp (1) brazil (1) budapest (1) buzi (1) b mint (4) cigányok (1) családi kor (1) csomagolni (3) demokrati (3) dezájn (2) digg (1) diksnerri (47) dopping (1) dst (1) durvula (19) ebay (1) elmondhattam (42) emulátor (1) enfarok (14) eporm (2) e mint (4) é mint (3) felmérés (1) fiala jános (2) fizetés (1) fogyasztóvédelem (3) foto (5) freeyourmind (2) függőség (1) futureinc (1) f mint (3) geek (3) gettóbaj (2) góg és demagóg (2) google (1) gyb2.0 (8) gyurcsány (3) hazugságcunami (9) hellókarácsony (1) helyesbítés (1) hét műtárgya (11) hírelemzés2.0 (7) hisztéria (15) homár (1) homeopátia (2) homo (1) homoszexuális (3) hr (1) html (1) hülyeség (1) h mint (2) index (5) influenza (1) informatika (2) interjú2.0 (6) internetadó (1) ismeretterjesztés (1) it-utópiasztán (1) it utópiasztán (1) i mint (4) java (1) jazz (5) jeszenszky (1) jpé-módszertan (2) j mint (1) kádár (1) keresés (2) kétharmad (1) kína (1) kínzó kérdés (1) kiss for prezi (6) kóka (1) konspiráció (9) kormányválság (3) közlekedés (2) kultúra (1) k mint (5) láthatatlankéz (1) levédia (1) licit (1) lmp (1) lnk (1) lopás (1) lumpenbűnőzés (1) l mint (2) magyarország (3) magyarország2.0 (38) magyar narancs (1) majom (2) marketing (2) mátrix (2) médea (9) megoldás (4) meleg (1) metoo (1) mindentmagánkézbe (2) mit állítunk? (6) monorierdő (1) mp3 (1) mszp (2) munka (1) munkásosztály (1) m mint (1) napalm (5) nap kérdése (65) nap népszavazása (2) nemzeti (1) nemzetkarakterológia (22) nyelvészkedés (2) n mint (1) obama (1) önkéntes (1) önköldöknézegetés (1) orbán viktor (4) origo (1) őszinte elismerés2.0 (11) ö mint (2) pblue (6) pedofilia (1) pirate (1) plágium (1) politika (3) politoly (24) pontfm (2) pornó (1) privilégiumok (1) p mint (3) rádió (2) rendszere (1) rezsicsökkentés (2) r mint (3) schmitt pál (1) socialengineering (2) social responsibility (3) sony (1) spam (3) spectrum (1) spenót (1) sport (2) stílus (4) sün (3) szdsz (4) szélsőközép (1) szociológia (2) sz mint (2) s mint (3) tank (1) tömeg (6) történelem (4) trianon (2) tudomány (6) t mint (1) újmédia (8) underground (1) user test (1) vers (1) video (1) voip (1) v mint (2) wb2drkk (14) web2-kritika (22) web2 kritika (3) yo (16) zeneipar (2) zsolt (1) \ / (2)

Friss topikok

Explicit Pornót a Reklámokba!

2006.12.20. 08:42 nzanga mobutu junior

nem tudunk egyetérteni az elvetemülten szélsőséges, szakadár millitáns terrorista, és közismerten kielégítetlen, mindamellett leszbikus feministáknak az axe újszerű és egyedi megoldásokban bővelkedő, ezért méltán népszerű reklámkampánya ellen irányuló paranoid akciójával. olyannyira, hogy ezennel megalakítjuk az Explicit Pornót a Reklámokba Mozgalmat (ePoRM).

az ePoRM célja egyértelmű, és minden rendes, egészséges lelkületű férfiember, tehát mindenki által támogatott: explicit pornót a reklámokba, lehetőleg minél többet és lehetőleg mindegyikbe!

ezúton kívánjuk leszögezni, hogy

  • elegünk van az önjelölt reklámtestület által holmi homályos és rég nemlétező erkölcsi normákra hivatkozással terrorizált, amúgy remek reklámipari szakmunkások önsanyargató, öncsonkító öncenzúrájából!
  • elegünk van a szexuális elnyomásból, amely a minden egészséges ember számára üdvözítő, őszinte, kendőzetlen, lucskos szopást, kúrást, illetve a természet legnagyobb csodájával, a pinával ellátott a mezíttelen női testet holmi, úm. pikáns, pajzán, de mindenképpen szánalmas célozgatássá, utalásokká degradálják!
  • egyszer és mindenkorra véget szeretnénk vetni a gátlástalan erkölcscsőszök elnyomásának, hogy egy mindenki számára egészséges és szebb világ jöhessen el, amelyben viccesnek szánt, kényszeredett, hamis reklámpróbálkozások helyett a minden egészséges embert azonnal vásárlásra ösztönző, vérrel telt, őszinte csiklók és kompromisszummentes penetrációk fogadják lépten, de inkább nyomon a széles fogyasztói rétegeket.

a fentiek szellemében, az alábbi óriásplakát-tervezettel szeretnénk példát mutatni a rabságból való kitöréshez:


reméljük, hogy mozgalmunk széleskörű támogatásra talál, és megfelelő nyomást gyakorolova mielőbb elérjük kitzött célunkat. ennek érdekében, kérünk minden tisztességes fogyasztót, hogy támogassa és terjessze az ePoRM elveit! s.k.

ps: mindemellett ezúton gratulálunk az axe-kampány bátor kreatívcsapatának a kiemelkedően magas színvonalú és úttörőszerepet betöltő plan kidolgozásához és példamutató megvalósításához, amellyel öntudatos fogyasztók ezreit segítették elő a helyes termékfelhasználás bemutatásán keresztül a megfelelő irányú szexuális fejlődésben. őszintén reméljük, h a kampányt kitaláló és előkészítő ügynökség tagjai lányainak, barátnőinek, asszonyainak számára is rendelkezésre áll a kampányban tevékeny szerepet vállaló kedves hölgyek páratlan és perspektivikus karrierjének lehetősége.

4 komment

Címkék: nemzetkarakterológia eporm

A bejegyzés trackback címe:

https://re.blog.hu/api/trackback/id/tr8123424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h 2006.12.26. 20:25:41

A mozgalom nevenek apro modositasat javaslom:
Explicit Pronot a Reklamokba Orszagos (No)mozgalom. Hat ez megsenem jott olyan jol ki, de legalabb ePr0n lehet a roviditese...

h 2006.12.26. 20:26:59

(a nevben termeszetesen forditva gondoltam a betuket, csak a blog.hu is az ellenseg oldalan all, es azt jol nem engedte a prud filter...)

German Sheepdog · http://eblog.freeblog.hu 2007.01.03. 17:31:05

Végre egy értő fül, egy látó szempár!
A legtöbben ugyan félreértették az Axe (ang.~létszámcsökkentés) reklámkampányát. Pedig egy lehetséges megoldás túlnépesedett földünk problémájára!!!

pblue · http://pblue.labs.hu 2007.01.05. 11:47:53

szerintem óriási áttörés (és ezt minden irónia nélkül írom), hogy az esti hiradó előtt, főműsoridőben láthatok országos csatornákon "intim síkosító" reklámot a tévében.