hiába, ez már csak egy ilyen pozitív hét: két őszinte elismerés2.0 egymás után. egyszer már volt alkalmam egy igen kedves levelezőlistán kifejezni ezirányú véleményemet, de ismétlés a rulez anyja.
szóval a vodafone emlékezetes 99-es pr antréja (bevezető kampány előtt kb. egy héttel ügynökség váltás, teljesen agyatlan és jellegtelen branding spotok (vagy hoafszba hívják ezeket)) nem kecsegtetett túl sok reménnyel reklámfronton: jön egy újabb egy köcsög multi, és költséghatékonyan hozza majd az anyacégtől kapott, béna reklámjait. ehhez képest mi van ma?
az van, hogy a magas hozzáadott üzleti értékű költséghatékonyságot sutba dobva, immáron ötödik éve, gyakorlatilag piacra lépése utántól egy köcsög multi készítteti, hagyja elkészülni magyarország legeredetibb, legtestreszabottabb, legkreatívabb (ha van még ennek a szónak értelme, akkor ebben a szövegkörnyezetben biztosan), legkarakteresebb, szóval nagyjából a legjobb reklámfilmjeit. a vodafone mer, és bár jópár kretén félrenyúlás is a polcra kerül, de nyer. a vodafone, valószínűleg a hazai kreatívok vérvörös álmaként, értelmet ad az amúgy megrendelői bábjátékra redukálódott reklámszakmának, és felüdülést az agyialapi pr-terrortól megfáradt tévénézőnek. ismétlem: az érdem nem a reklámcégé, mert bármelyik képes volna erre, hanem a megrendelőé. csak így tovább2.0 s.k.
Utolsó kommentek