a 2.0s habzás természetesen nemcsak a privát, de az üzleti szféra ajtórésein is megpróbál betüremkedni: ahogy annak idején a b2c és a b2b volt az üzleti varázsszó, ma a participatív kommunikáció, a collaborative teamwork, illetve e kettő kicsúcsosodása, a corporate blog kifejezésre indul meg egyesek nyálelválasztása.
nemsokára jómagunk is szét fogunk csapni a lovak között a corporate béloggolás tárgykörében, de addig elöljáróban érdemes átfutni nic carr a marketingkommunikatív(hehe) blogokról robert scooble utóbbi időben folytatott ténykedése kapcsán íródott seven rules for corporate blogging postját. annak is főleg a legelső pontját:
"Don't do it."
természetesen scooble válasza sem maradt el:
"I guess he wants a PR machine to blog. A committee. A group of editors. People who will ensure that nothing wrong, or bad, or insane will ever get onto blogs."
s.k.
Utolsó kommentek