nem a blogter címlapja a deafult page a böngészőmben, így elsőként pollnertől értesültem a brékingről, miszerint. ezzel kapcsolatban csak az ikonikus tinimagazin jut az ember eszébe: bravo!
mindkét fél nyertesként állhat fel az asztaltól:
- a blogter újabb nagyvad fejét tűzheti a falára, és gyakorlatilag ölbe tett kézzel várhatja a sajtóban nemsokára, egyelőre meg nem nevezett összegű reklám-egyenénértékben megjelenő és a blogtert remélhetően név szerint forrásként megemlítő hivatkozások tömkelegét (ehhez persze azis kell, h ferenc/polpr csapat ezt a cuccot is pörgesse),
- ferenc pedig elsőkézzel érheti el a hőn áhított targetgroupot, amelyen a közvéleménykutatások szerint van még némi reszelnivalója.
média-elméletileg.
merthogy a blogter egyrészről tovább errodálhatja a tömegessé-válásban némileg bekövetkezett hype-reputációját, másrészről a még a talajerrózió után is virágszirmokkal és lepkékkel teli kis bélog-rétecskére desszantosként bedobott, durva katonai terepszínű cuccba öltöztetett polpr-gépezetet nem biztos, hogy a mikrokozmosz mindegyik kreatúrája a prilag elvárt hatásmechanizmussal reagálja le. in concreto, amennyire szépen belesimult ferenc saját bélogja a hazai összbélogságba, most annyira testidegen anyagként fest a blogter címlapján, amit a blogteres közösség zokon is vesz. márpedig az ilyen kontrollálatlan népséggel, mint a béloggerek azért nem árt csínnyán bánni prilag, azon egyszerű oknál fogva, hogy jóval többen vannak, jóval többet postolnak, jóval több helyre, mint amennyi önkéntes bele tud férni a kampánybüdzsébe s.k.
Utolsó kommentek