ahogy az index oknyomozóügyi főosztályának is feltűnt, egy ilyen, jól tervezett és kivitelezett médiaesemény, illetve a vele járó, amúgy megfizethetetlenül drága mennyiségű műsoridő rendkívüli módon alkalmas egy adott brand komplett imidzskampányának lebonyolítására és fogyasztói körben történő megfelelő pozícionálására. gerillakampányokban tocsogó korunkban ezt a marketingstratégiát legjobban a ruhaipari lobbi alkalmazhatja az események utáni szintentartó levezető plakátozással s.k.
konspirate2.1.2 - ruhalobbi
2006.09.28. 10:40 nzanga mobutu junior
1 komment
Címkék: magyarország2.0 hazugságcunami konspiráció
A bejegyzés trackback címe:
https://re.blog.hu/api/trackback/id/tr6515383
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
If 2006.09.30. 01:00:09
De olyankor mi a teendő ha nem rendelkezem bomberrel a megfelelő szövegrész kiemelésére, sem ingerenciával, hogy ilyet tegyek, csak szimplám tetszenek a LD cumók? Mit tegyek, kényelmes, meleg és nem megy szét egy mosástól... :)
Utolsó kommentek