nap kérdése: ofnline ad
2006.04.25. 22:23 nzanga mobutu junior
az oké, hogy megy a verseny az online hirdetéseket negligáló userek és a hirdetők között, éshogy az online hirdetési piac még messze elmarad az offlinetól, de most őszintén. miért készít többmillióért (ráadásul szar) reklámfilmet, és vesz mégtöbbmillióért másodperceket magyar televíziókban egy olyan ős, preweb2.0s, gyakorlatilag közmű-site, mint a startlap? s.k.
4 komment
Címkék: nap kérdése
A bejegyzés trackback címe:
https://re.blog.hu/api/trackback/id/tr308936
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
madbal 2006.04.26. 09:27:22
Kérem, a logot jegyző szerzőt, hogy gondoljon azon 40+ családtagjaira, akiknek a PowerOn-LogIn kombó a számítógépen már megy, és ez minden nap örömöt okoz nékik. Vagy arra a telefonhívásra, amikor felhívták, hogy sikerült egyedül behozni a blogamőbát.
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.04.26. 12:51:50
a startlap látogatottsága mindig attól függ, hogy reklámozzák-e offline, ti. a cégcsoport újságaiban, és valószínűleg elérték a módszer határát
nzanga mobutu junior · http://h.underground.hu 2006.04.26. 23:41:45
a 40+ feletti ismerosok elsok kozott tanuljak meg a startlap rendeltetesszeru hasznalatat. nem mellesleg onmaguktol, tevereklamok nelkul tanulnak meg skypeolni, chatelni, es nemsokara gondolom belogolni is.k.
manoka 2006.05.15. 14:09:37
pedig van értelme. Online már nem tud hova növekedni, és az a célja, hogy a kezdő, offline userek között ugyanolyan helyet foglaljon el mint az index-origo. Utobbiakat rendszeresen idézik hiradóban, ujságokban, de startlapot nem - épp ezért muszáj felemlegetni, hogy megtartsák a poziciójukat.
Utolsó kommentek