Utolsó kommentek

Címkék

42 (7) ? mint (1) abszurdisztánia (36) ajax (1) álhear (1) alkalmazott (1) árvíz2.0 (2) augusztus 20 (3) autó (2) a mint (2) bank (2) bartók (1) bay (1) beethoven (1) blg (17) blog.hu (1) bolgárúr (1) bor (1) bp (1) brazil (1) budapest (1) buzi (1) b mint (4) cigányok (1) családi kor (1) csomagolni (3) demokrati (3) dezájn (2) digg (1) diksnerri (47) dopping (1) dst (1) durvula (18) ebay (1) elmondhattam (41) emulátor (1) enfarok (13) eporm (2) é mint (3) e mint (4) felmérés (1) fiala jános (2) fizetés (1) fogyasztóvédelem (3) foto (5) freeyourmind (2) függőség (1) futureinc (1) f mint (3) geek (3) gettóbaj (2) góg és demagóg (2) google (1) gyb2.0 (8) gyurcsány (3) hazugságcunami (9) hellókarácsony (1) helyesbítés (1) hét műtárgya (10) hírelemzés2.0 (6) hisztéria (14) homár (1) homeopátia (2) homo (1) homoszexuális (2) html (1) hülyeség (1) h mint (2) index (4) influenza (1) informatika (2) interjú2.0 (6) internetadó (1) ismeretterjesztés (1) it-utópiasztán (1) it utópiasztán (1) i mint (4) java (1) jazz (5) jeszenszky (1) jpé-módszertan (2) j mint (1) kádár (1) keresés (2) kétharmad (1) kína (1) kínzó kérdés (1) kiss for prezi (6) kóka (1) konspiráció (8) kormányválság (3) közlekedés (2) kultúra (1) k mint (5) láthatatlankéz (1) levédia (1) licit (1) lmp (1) lnk (1) lopás (1) lumpenbűnőzés (1) l mint (2) magyarország (3) magyarország2.0 (38) magyar narancs (1) majom (2) marketing (2) mátrix (2) médea (9) megoldás (4) meleg (1) metoo (1) mindentmagánkézbe (2) mit állítunk? (6) monorierdő (1) mp3 (1) mszp (2) munka (1) munkásosztály (1) m mint (1) napalm (5) nap kérdése (64) nap népszavazása (2) nemzeti (1) nemzetkarakterológia (22) nyelvészkedés (2) n mint (1) obama (1) önkéntes (1) önköldöknézegetés (1) orbán viktor (4) origo (1) őszinte elismerés2.0 (11) ö mint (2) pblue (6) pedofilia (1) pirate (1) plágium (1) politika (3) politoly (24) pontfm (2) pornó (1) privilégiumok (1) p mint (3) rádió (2) rendszere (1) rezsicsökkentés (2) r mint (3) schmitt pál (1) socialengineering (2) social responsibility (3) sony (1) spam (3) spectrum (1) spenót (1) sport (2) stílus (4) sün (3) szdsz (4) szélsőközép (1) szociológia (2) sz mint (2) s mint (3) tank (1) tömeg (6) történelem (3) trianon (2) tudomány (6) t mint (1) újmédia (8) underground (1) user test (1) vers (1) video (1) voip (1) v mint (2) wb2drkk (14) web2-kritika (22) web2 kritika (3) yo (16) zeneipar (2) zsolt (1) \ / (2)

Friss topikok

  • ern0: Az utókor kedvéért: ez a poszt annak, a már levett Facebook-bejegyzésnek a mintájára lett írva, am... (2017.09.29. 08:44) Kedves Viktor, betelt a pohár!
  • Alexa Offenberger: Szia végre sikerült elolvasnom. Nagyon tetszet. Köszönöm hogy megmutattad. Pékségből a lány :D (2017.04.21. 15:54) A hülyeséggel való kapcsolat tíz stációja
  • Szedlák Ádám: A tömeg követeli a posztba a mikroelektronikás diát is! :) (2017.03.05. 20:58) A deszkák
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: @Ballib Cenzúra: neked érveket ,fideszbarom? neked annyi elég,hogy hátmer a viktor aszonta. (2014.11.02. 12:03) Sikertörténetek: rezsicsökkentés és internetadó
  • Peterpapo: @panaszmuki: Egyébként szerintem azért van 18 évben meghatározva a házasságkötés (vagy cigaretta... (2014.07.10. 20:24) Mit is akartok a buziktól?

Talma kesztyűje

2014.03.20. 08:42 ern0

Felhívott egy régi barátom, mert technikai problémái adódtak a weboldalával, amiről úgy gondolta, hogy én csináltam neki, miközben pedig nem. Mondta, hogy a közeljövőben újat szeretne csináltatni, segíthetnék neki ebben is. Kicsit beszélgettem vele, próbáltam felzaklatni, hogy mint kereskedő (bútor, régiség), az internet számára nem valamiféle egzotikus technikai újdonság (a kiemelt szavakból egy sem áll meg), hanem az üzletének a fő színtere. Ezért ha tetszik, ha nem, bele kell rázódnia legalább annyira, hogy csak néha kelljen valakinek a tanácsát kérnie. Persze rátolhatná a teljes melót egy social média szakértőre, de az ember a fő tevékenységét nem szokta kiszervezni. Nagyobb cégek gyakran követik el ezt a hibát, vesznek húsz deka szociálmédiát a boltban, aztán csodálkoznak, amikor a parizer vége jut nekik.

Erre a lelketlen marketingre találtam egy példát, a Tescoét. A két kép közül az elsőt e-mailben kaptam (pontosabban a spam folderem átnézése közben találtam):

talmakesztyu-email.png

A másik a beharangozott Facebook-oldalon volt:

talmakesztyu-facebook.png

Amire felkaptam a fejemet, az az e-mail tárgya: "Kérdezzen Talmácsi Gábortól és nyerd meg dedikált kesztyűjét!". Nem értek a marketinghez, de ha már az sem tiszta, hogy tegezzük vagy magázzuk a közönséget, akkor sok jóra nem számíthatunk. Az pedig, hogy ez a két banneren, de egy mondaton belül sincs eldöntve, a munkavégzés alaposságát jelzi.

A vizuális kivitelezés is hasonló odaadást sugároz: átgondolatlan színvilág (narancssárga ruha a rikító bordó előtt), feszélyezett műmosoly -- valahogy az az érzésem, hogy a két kreatívba fotózással együtt nem raktak bele több fél óránál.

Az akció tartalmáról most nem értekeznék, nem vagyok képben, mennyire nagyszerű dolog Talmával facebook-chatelni egy órácskát, és ha az anyukám elküldene dedikált Talma-kesztyűt vásárolni, akkor sem tudnám, mennyi pénzt vigyek magammal.

Azért remélem, a PR-manager szép PowerPoint-prezentációt készített az eredményekről, és megkapta a nagyszerűen sikerült social media kampányért a megérdemelt prémiumot!

Szólj hozzá!

Címkék: marketing újmédia hét műtárgya

A bejegyzés trackback címe:

https://re.blog.hu/api/trackback/id/tr925635526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.