Utolsó kommentek

  • ern0: Na, megvan a teljes szöveg: "Volt egy álmom. A világ vezető egyetemein tanultam és szereztem dok... (2022.07.01. 10:03) Kedves Viktor, betelt a pohár!
  • ern0: @midnight coder: Juj, az is, igen. Amúgy nem tudom, mit csinálnak, de egyben biztos vagyok, hogy m... (2021.12.10. 11:59) Az Év Színe
  • midnight coder: A másik kedvencem amúgy a TOP n szokás amit a gazdag / sikeres emberek csinálnak / nem csinálnak. ... (2021.12.10. 10:46) Az Év Színe
  • midnight coder: Igazából az összes ilyen év ... izéje pont akkora marhaság, mint a top10 akármi a youtube-on, vagy... (2021.12.10. 09:43) Az Év Színe
  • ern0: @Honóriusz: Fiú vagy lány, nekem mindegy, de ne örüljön az én nehezen kiharcolt villanyvasutamnak! (2021.02.25. 10:33) Együttérzek Kósa Lajossal, nekem is volt értékes ajándékos sztorim
  • Utolsó 20

Címkék

42 (7) ? mint (1) abszurdisztánia (38) ajax (1) álhear (1) alkalmazott (1) árvíz2.0 (2) augusztus 20 (3) autó (2) a mint (2) bank (2) bartók (1) bay (1) beethoven (1) blg (17) blog.hu (1) bolgárúr (1) bor (1) bp (1) brazil (1) budapest (1) buzi (1) b mint (4) cigányok (1) családi kor (1) csomagolni (3) demokrati (3) dezájn (2) digg (1) diksnerri (47) dopping (1) dst (1) durvula (19) ebay (1) elmondhattam (45) emulátor (1) enfarok (14) eporm (2) e mint (4) é mint (3) felmérés (1) fiala jános (2) fizetés (1) fogyasztóvédelem (3) foto (5) freeyourmind (2) függőség (1) futureinc (1) f mint (3) geek (3) gettóbaj (2) góg és demagóg (2) google (1) gyb2.0 (8) gyurcsány (3) hazugságcunami (9) hellókarácsony (1) helyesbítés (1) hét műtárgya (12) hírelemzés2.0 (8) hisztéria (15) homár (1) homeopátia (2) homo (1) homoszexuális (3) hr (1) html (1) hülyeség (1) h mint (2) index (5) influenza (1) informatika (2) interjú2.0 (6) internetadó (1) ismeretterjesztés (2) it-utópiasztán (1) it utópiasztán (1) i mint (4) java (1) jazz (5) jeszenszky (1) jpé-módszertan (2) j mint (1) kádár (1) keresés (2) kétharmad (1) kína (1) kínzó kérdés (1) kiss for prezi (6) kóka (1) konspiráció (9) kormányválság (3) Kósa Lajos (1) közlekedés (2) kultúra (1) k mint (5) láthatatlankéz (1) levédia (1) licit (1) lmp (1) lnk (1) lopás (1) lumpenbűnőzés (1) l mint (2) magyarország (3) magyarország2.0 (38) magyar narancs (1) majom (2) marketing (2) mátrix (2) médea (9) megoldás (4) meleg (1) metoo (1) mindentmagánkézbe (2) mit állítunk? (6) monorierdő (1) mp3 (1) mszp (2) munka (1) munkásosztály (1) m mint (1) napalm (5) nap kérdése (65) nap népszavazása (2) nemzeti (1) nemzetkarakterológia (22) nyelvészkedés (2) n mint (1) obama (1) önkéntes (1) önköldöknézegetés (1) orbán viktor (4) origo (1) őszinte elismerés2.0 (11) ö mint (2) pblue (6) pedofilia (1) pirate (1) plágium (1) politika (3) politoly (24) pontfm (2) pornó (1) privilégiumok (1) p mint (3) rádió (2) rendszere (1) rezsicsökkentés (2) r mint (3) schmitt pál (1) socialengineering (2) social responsibility (3) sony (1) spam (3) spectrum (1) spenót (1) sport (2) stílus (5) sün (3) szdsz (4) szélsőközép (1) szociológia (2) sz mint (2) s mint (3) tank (1) tömeg (6) történelem (4) trianon (2) tudomány (6) t mint (1) újmédia (8) underground (1) user test (1) vers (1) video (1) voip (1) v mint (2) wb2drkk (14) web2-kritika (22) web2 kritika (3) yo (16) zeneipar (2) zsolt (1) \ / (2)

Friss topikok

ne nézz hülyének, puhapöcsű!

2007.03.06. 15:30 ern0

ne nézz hülyének, testvér,

az árpádsávos zászló igenis a nyilas zászló helyettesítője, ne akarj már azzal megetetni, hogy egy szélsőjobbos tüntetésen pont árpád vezér történelmi alakját idézitek megfelé; tudom - sőt, megértem -, hogy nyilaskereszt kizárólag azért nincs rajta, mert amint kivillanna, a rendőrök azon melegibe' elvinnének téged a picsába, mindazonáltal meg kell hogy kérjelek, legalább a kampó szöveggel ne gyere nekem, és ne nézz hülyének.
 

puhapöcsű-e vagy, testvér,

hogy amit vallasz, amiben hiszel, azt nem mered nyíltan felvállalni, nem mered jelképeit használni, egyenes beszéd helyett pedig utalgatsz, célozgatsz, összekacsintasz - persze mindenki tökéletesen érti, miről van szó, csak te nem mondod ki; netán arra készülsz, hogy valamikor le kell tagadnod az egészet? puhapöcsű-e vagy?

a legjobb persze az lenne,

ha egyszer távolabbról nekifutva átgondolnád tudományos igénnyel az egészet, de az valószínűleg messze túlmutat a lehetőségek határán. (na, a kedvemért!)

82 komment

Címkék: politoly hisztéria magyarország2.0 abszurdisztánia

A bejegyzés trackback címe:

https://re.blog.hu/api/trackback/id/tr5443595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.06. 15:37:56

alakul a párbeszéd, érzem

elefánt · http://republican.blog.hirszerzo.hu 2007.03.06. 20:27:48

LOL, all is conversation. :)

Egyébként persze igazad van.

ivadék76 2007.03.07. 07:23:33

A puhapöcs jelző személyemre nézve "jelzőnek" sem de nemiségemet tekintve sem jön be!Meg próbálok finoman fogalmazni,nehogy sértő legyek,de te hol a francba élsz?Talán a Kínai népköztársaságba?Onnan blogolsz?Mert ha igen tedd meg légyszi hogy felülsz a repcsire, és klassz történelmi utazásba veszel részt,a fényévekkel elmaradottabb agyacskádba".Szállj,szállj,szállj,fel magsra.....!"

Sven · http://mobilium.blogter.hu 2007.03.07. 08:55:25

Igazad vala. De ezt mki tudja.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.07. 09:27:19

ivadék76: egyszerűen nem értem, amit írtál, mindössze azt tudtam belőle kihámozni - ha jól értem -, hogy nő vagy; esetleg fuss neki mégegyszer, ha van kedved... mindenesetre a "megpróbálok" szót egybe kell írni, az írásjelek után meg hagyhatnál szóközt

Sven: tudom, hogy mindenki tudja, viszont nyilvánosan elsunnyogjuk

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.03.07. 09:49:11

ern0: rulez a poszt

látom, 'bolond' kündü téged is megtalát..:)))

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.07. 09:59:52

de méghozzá milyen gyorsan! eleresztettem a posztot, nézem, kicsit csúnyák a sortörések; mire kiigazítottam, már ott figyelt a komment

lujza 2007.03.07. 10:04:56

ez jól sikerült, judeobolsi testvérem!
bennelennék egy nagyszabású interaktív hergelőakcióban, melynek során szervezetten bemerevítjük a puhapöcsöket, túllövetjük őket eredeti céljukon, foganjon végre intézkedés ellenük... de legalább tikkadjanak ki a faszba..
(bocsánat a képes beszéd miatt)

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.07. 10:20:13

lujza: kezdek megzakkanni, téged se értelek, csak a friss lendületet érzem ki az írásodból; egyébként meg "benne lennék" helyesen

(mielőtt még százan lebolsiznának: soha nem szavaztam az mszp-re, száradjon le a kezem, ha valaha is)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.03.07. 10:25:14

ern0, késő mentegetőznöd: judeobolsi vagy és punktum:)

...vagy csak egyesek ennyire sötétek és korlátoltak?

Boca 2007.03.07. 10:58:08

Azt bírom ezekben az interakciókban, h mindig az derül ki, h épp ez az árpádsávos banda töri a magyart, aki pedig annyira veri a szottyadt mellét. :))

ivadék76 2007.03.07. 12:26:18

...9:27:19 tévedni emberi dolog,és ekkor a sün lemászott a súrolókeféről.

ReRe 2007.03.07. 12:49:07

Mondanám, hogy igazat szólsz, de írásod mondanivalóját jelentősen beárnyékolja az nyolc helyesírási hiba, amit tíz sorban képes vagy megejteni.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.07. 14:01:02

Kedves közönségünk, folytatjuk adásunkat. Kurszán Kündü éppen egy gyors riposzttal elhódítja a viccbéli Ivan Ivanovicstól "a frappáns visszavágások nagymestere" címet.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.03.07. 14:29:11

:))

Kündü, figyeljen, elmagyarázom:

Az, hogy én 'kommunista zsidó' (sic!) lennék, nem több, mint a maga beteges agyának feltételezése.

(egyébként egyik sem vagyok, de a magához hasonló paranoid elméket a legkevésbé sem érdekli a valóság)

Az viszont, hogy maga beteg, világosan látszik a maga által itt az elmúlt néhány hétben elkövetett komment-ámokfutásból.

Ami eleinte talán még szórakoztató is volt, mostanra viszont - hamar megunható, szegényes szitkainak köszönhetően - erőteljesen érdektelenné és fárasztóvá vált...

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.07. 14:32:16

a köztük tátongó, elsőre áthidalhatatlannak tűnő politikai-világnézeti szakadék ellenére megkönnyíti a kommunikációt, hogy úgymond azonos nyelven beszélnek, és, ugye, az már fél siker, ha megértik egymást - büszke vagyok, hogy katalizátorként szerepelhetek ebben a szép közeledéses történetben

Akasha. 2007.03.07. 14:47:36

1enjog, A Hannibal Lektűr-attitűd, és persze a post írója!
Az összes szimpátiám a tiétek. Én azt érzem ebből az egész helyzetből, hogy csak az ilyen náci bérenceknek kicsi a föld, bújnak jelképek mögé, amit késöbb máshogy magyaráznak. Szánalmas egy banda, örülök, hogy nem köztük élek!

Asszem 2007.03.08. 00:42:41

(Trackbackelném, de akkor csak az eleje látszana, úgyhogy inkább bemásolom az egész posztom, ha zavaró, akkor moderáld ki, és maradjon csak a link)
------

Udvarias ember nem használ olyan jelképet, ami másokat sért. A jobboldal ezeregy más szimbólumot is találhatott volna, nem hinném, hogy véletlenül szúrták ki pont ezt. Mégis bonyolultabb a kép annál, hogy simán kizárólag és legfőképp antiszemita jelképnek tekinthessük az árpádsávos zászló használatát.

Az elmúlt hónapok során nagyon sokat változott a szimbólum jelentéstartománya. Legfontosabb, hogy a zászló nyílt antiszemita jelentése a nagyon szélsőséges csoportokat leszámítva nincs kimondva, sőt erőteljesen tagadva van (ez az, amit ern0 puhapöcsűségnek nevez).

Persze úgy, hogy mindenki tudja, miről van szó. De az tény, hogy nincs rajta nyilaskereszt, meg egyel több, vagy kevesebb csíkból áll, és két milliméterrel keskenyebb...ezért lehet azt mondani, hogy bár baromira hasonlít arra, mégsem az. Csak baromira hasonlít....

Ezért ma az árpádsávos zászló legfőbb "üzenete" a Gyurcsány-kormánnyal való szembenállás, a dacos "csakazértis" ellenzékiség kimutatás. Persze azoknak, akik a zsidókat is utálják, pont kapóra jön, de nem ez a lényeg.

A zászló önmagában nem működne. A hatás lényegi eleme a baloldal tiltakozása. Ez táplálja a zászló erejét, tartja napirenden a kérdést, kényszeríti állásfoglalásra azokat is, akik amúgy egyáltalán nem törődnének vele.

Mindez tökéletesen beleillik a baloldal és a jobboldal közös játszmájába. ("Ne csináld!" - "Csakazértis!")

Mindkét oldalon szükség van ellenségképre és szimbólumokra a játszma fenntartásához. A jobboldal ismét talált magának egy erős szimbólumot, amivel újra meghatározhatja önazonosságát. De a baloldal is ugyanannyit profitál, mert ellenazonosulással szintén erősítheti a "mi" identitását a gonosz Jel ellen. Ráadásul sokkal hatékonyabban, mintha Che Guevarás konferenciákat rendezne, amit persze a jobboldal joggal kritizál.

A Fidesz kongresszusán felmutatott árpádsávos zászló végképp legitimizálta ezt a helyzetet, ezért a jövőben csak egy nagyon erőteljes elhatárolódással változhat a dolog. A posztorbáni éra vezető jobboldali politikusainak fontos feladata lesz az árpádsávos zászlóhoz való viszony tisztázása. De ez még messze van.

Azt hiszem, az árpádsávos zászlóval meg kell tanulnunk ismét együtt élni.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.03.08. 03:23:52

Ez így egyszerűen csodálatos! Ha lehetne, akkor jöjjön a Horthy korszakról is egy poszt, na meg Trianonról és végül Nagy Imréről. Aztán mehet az egész ki, mint egy poszt-posztmodern közösségi történelemkönyv. És patológia tankönyv.

Kündü, te meg akármit nyomsz, tényleg adj belőle! Nem most kérem először.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.03.08. 03:25:13

Ez így egyszerűen csodálatos! Ha lehetne, akkor jöjjön a Horthy korszakról is egy poszt, na meg Trianonról és végül Nagy Imréről. Aztán mehet az egész ki, mint egy poszt-posztmodern közösségi történelemkönyv. És patológia tankönyv.

Kündü, te meg akármit nyomsz, tényleg adj belőle! Nem most kérem először.

Dami · http://dabence.blogspot.com 2007.03.08. 10:24:52

Az előbbi kommentemből kimaradt a "trackback" szó, ha beleaplikálnátok, megköszönném.

sorin 2007.03.08. 15:41:29

Kurszán, azt tudod, hogy Téged kinyírtak a bajorok 395. körül.? Biztos attól vagy ilyen hisztis. Mert ez hiszti. Menj már el Etelközbe, és nézd meg, ottvagy-e. Aztán ülj le és maradj is úgy. Mondjuk lehet a takarodjra Te is jobban hallgatsz...

sorin 2007.03.08. 15:45:22

Ja, és Kurszán barátunk visszfénye: a szájában lévő negróé...???

sorin 2007.03.09. 19:55:19

Most esett le a tantusz: Kurszán, te nem is kündü vagy, hanem gyula! Hát, Te tudod...

sorin 2007.03.09. 20:00:06

Ja, és bocsánat: Árpádot én nem is emlegettem, Te olyan dolgokat is kijavítasz, ami nincs. De köszönöm, ártani nem ártott a tudomány.

doomhammer · http://forabettertirpakbokretas.blogspot.com 2007.03.10. 19:15:51

Én továbbmennék.
Mivel a nyilasok használták a magyar trikolórt is, engem az is rájuk emlékeztet.
Tudom, milyen hátsó szándékból lengetik!

Mykron 2007.03.11. 11:05:26

A jobbik, és a "kurucok" alaposan felfegyverkeztek lejárt szavatosságú ideológiákból, és molyrágta jelképekből is. A szomorú csak az, hogy a kis agyukkal nem képesek felfogni, hogy nem ők vannak többségben.

tudatlan 2007.03.11. 11:27:50

a postbol legjobban az latszik, hogy az iroja arra biztosan nem kivancsi, hogy miert lengetik az arpadsavosak zaszloikat. Az attitud, hogy nem erdekel mit mondasz, en tudom miert lengeted, es, ha letagadod hazudsz elegge a kommunista diktatura koncepcios pereinek a logikajat idezi. Egyebkent szerintem sem az Arpad haziak miatt lengetik, de en max. annyit mernek mondani, hogy nem tudom mi a valodi ok. Erdemes lenne maguknal a lengetoknel erdeklodni.Szerintem a nyilassagnal egy valoszinubb elmelet, hogy minel jobban horog a Fleto ezugyben, annal inkabb lengetni fognak, hogy a fletoellenesseguket hangsulyozzak. Vagy amit Borokai mondott az echotv-s korrekturaban, hogy valamifele "magyarabb a magyarnal" erzest probalnak demonstralni. ehh, mindegy... valoszinuleg a "szukagyu-e vagy testver" is pont eleg lett volna commentnek:)

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.11. 13:33:05

Látod, pont ez a baj: a magyarázkodás, a kenegetés. Ha tetszik, ha nem (btw nekem sem, szerintem a piros-fehér változatainak a kárpát-medence népeit kellene jelképeznie, mellékszál: a horvát zászló egyenesen brilliáns): az árpádsávos zászló nagymagyarországos-turulos-zsidózós környezetben nyilas jelkép.

A magyarabb a magyarnál célra (btw ha nem is szorgalmazom, de elismerem e "cél" létjogosultságát) tudnám javasolni a koronás címeres zászlót, a kettőskeresztet, a Kossuth-címert, és akkor még csak az általános iskolás töri tananyagból merítettem; a kommunistaellenesre a lyukas közepűt, Fletó bosszantására valamelyik búzás címert vagy akármit, még a sima trikolórt is akár, vagy egy tulipánt, egy csokipapírt, bármit, mindenki megértené.

Az árpádsávos zászló azon lengetőinek pedig, akik nincsenek tisztában a nyilas felhangjaival, azt üzenem, hogy ha valamibe beleisznak, előtte olvassák el a címkéjét. Valami alá állás dettó.

tudatlan 2007.03.11. 16:55:43

elso bekezdesedben ugyanazt leirtad tomoren, mint a postban, en is pont ugyanazt irom, mint a commentemben, az elbol nacizas nem kevesbe primitiv, mint gondolkodas nelkul lengetni valamit. Ha Fleto most az arpadsav miatt horog, akkor nem realis azt varni, hogy aki hergelni akarja majd hergeli massal. Felre ne erts, szerintem sem jo, hogy az arpadsavost lengetik, igazad van, a magyarabb a magyarnal lehetne maskepp is, a hergeles meg nem kene ilyen fontos legyen - maradva ezeknel a verzioknal (bar elismerem, konnyen lehet, hogy kemeny antiszemitak is lengetik, abban viszont mar nem vagyok biztos, hogy azert, mert antiszemitak, de ez is elkepzelheto. Meg egyszer: tanulmanyozni kene a dolgot utana ertekelni.), eszlelniuk kene, hogy az arpadsavos zaszlo Fleto hergelodesen tul masokat is serthet/felelemmel tolthet el. Megjegyzendo, hogy ha az erintettek esetleg nem felnenek, biztos szolni fog valaki, hogy tessek asszocialni, odakepzelni ami nincs is ott, itt most felni kell. Ez persze nem felmentes a figyelmetlenseg alol, csak jelzi, hogy a mult sebeivel eleg aljasan lehet am jatszani. Emiatt miert nincs soha senki felhaborodva?

My-cream 2007.03.13. 01:20:00

Azért lengetem, mert megtehetem.
Nem mondhatod meg se te, sem mások nekem, hogy ez tilos lenne. Pontosabban mondhatod, de sajnos nincs igazad.
Már megint felbukkant, hogy vegyük már észre, nem mi vagyunk többségben-stb. Ezt bevallom, nem egészen értem. Csak azokat a jelképeket, zászlókat használhatom, amit a többség?! Akkor nem ehetek epres Túro Rudit, mert a többség natúrt eszik?!
Ja és persze, mindig a másiknak kéne gondolkodni, meg észbekapni végre, stb.
Na meg fel kell háborodni (de utálatos kifejezés), mert szerinted nem úgy van.
Szerinted az Árpád-sáv nyilas jelkép. Szerinted csak az használhatja, aki az ő nézeteiket vallja. Holott a nyilasok igazi jelképe a nyilaskereszt volt (tudod, a négy égtáj felé mutató zöld nyíl, középen fehér H betűvel). Ezt használták önállóan is, valóban használták az Árpád-sávtól eltérő beosztású piros-fehér alapon, és a náci lobogóhoz hasonlíto piros körben is. Nem igaz, hogy az Árpád-sáv lett volna a jelképük. Ennyi erővel Amerika is antiszemita, hiszen van a zászlajukban piros-fehér. Bár elhiszem, hogy olyat még nem láttál, hiszen célja a mostani politikai elitnek, hogy az emberekkel elhitessék, hogy a nyilasok zászlaja valami piros-fehér csíkos izé volt. Fogadni mernék, hogy akik ráragasztják a magyarság egyik legősibb jelképére, hogy fasiszta, nagy hányadban nem tudnák elmondani, milyen volt a nyilaskereszt. Amúgy, ha minden Árpád-sávos soviniszta lenne, akkor többek között az NBH és az egész Magyarország az lenne (az NBH címerében, és a mostani magyar címerben is megtalálható). Nézd meg itt: www.nbh.hu/bmenu4.htm
Szerintem az Árpád-sáv a nemzet egységére emlékeztet. Arra, hogy valaha ez a nép és ez az ország igenis egy erős, nagy hatalom volt. Manapság ehhez hozzátartozik persze a lázadás is a mostani hatalom ellen. Segítségével visszatekinthetünk a magyarság múltjába. Formálja az egységet.
Olvasgass: hu.wikipedia.org/wiki/Árpád-sáv

piszkafa · http://vurstli.blogspot.com/ 2007.03.13. 02:10:14

"és a mostani magyar címerben is megtalálható"
Ezt igyekeztem én is megértetni a mélyretisztelt publikummal, de a szájukból kivették az ujjacskájukat és a fülükbe dugták.
My-cream: Amúgy jó volt.

Keloid · http://freecom.blog.hu 2007.03.13. 02:43:02

My-cream, piszkafa, az a probléma veletek, hogy vagy nehéz a felfogásotok, vagy süketek vagytok, vagy olvasni nem tudtok! Köztünk élnek még olyan emberek, akiket akkor hurcoltak el, vagy öltek meg a nácik, amikor ezek a zászlók lengedeztek. Magyarországon ez 550000 embert jelentett! Toleranciával, és jó ízléssel rendelkező ember ezért nem lengeti ezeket a zászlókat! Ez a zászló mostanra az antiszemita flúgosok jelképe lett. Ha közéjük tartoztok, részvétem, és tényleg nem ti vagytok többségben, és nem is lesztek!!:((

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.13. 09:44:29

Ez a szánalmas, ez a magyarázkodás, és az, hogy ennyien bekajálják. Egyáltalán nem arról van szó, hogy két csíkkal kevesebb vagy több, sőt, az se igazán téma, hogy van-e rajta nyilaskereszt.

Nyugati kultúránk alaptétele, hogy nem emlékeztetünk a fasizmusra semilyen formában.

Már nem emlékszem annak a zsebnácinak a nevére, aki a 2000 körüli években a Blaha Lujza térre szokott volt kivonulni 20-fős csapatával, katonai ruhában, karszalaggal, náci zászlóval, akarommondani dehogyis náci zászlóval, mert a piros alapszínű zászló közepén a fehér körben nem horogkereszt, hanem _fogaskerék_ szerepelt. De azért mindenki értette, hogy miről van szó.

Vagy nézz körül a rövidítések, típusjelzések között. Csak példaként Mazda MX, RX, Audi TT, Suzuki SX4, illetve GLS, GLX autók, vagy a felsorolhatatlan mennyiségű software rövidítés: nincs köztük "SS". Sw esetén max. így: IBM SSADMIN, SSH Secure SHell.

A McDonald's étteremlánc soha-soha nem rövidíti a Super Size menüt SS-ként.

A nyugati kultúra még a mai nap is hisztérikusan kerüli, hogy bármi, még egy ártatlan autó, hamburgerméret, számítógépalkatrész vagy software emlékeztessen az SS-re.

Régebben a koordinátarendszer mindkét tengelyének mindkét végére rajoltunk nyilat (jelezvén, hogy folytatódik a skála), ma csak a tengelyek pozitív végeire. Nehogy véletlenül nyilaskeresztnek látszódjék.

Ugye, a koordinátarendszer, vagy a Super Size semmilyen szinten nem asszociál a fasizmusra - és mégis óvatoskodunk vele.

Hát tessék óvatoskodni az árpádsávokkal is.

My-cream 2007.03.13. 17:55:18

Keloid, rohadt egyszerű mindenkit élből lehülyézni, aki nem ért veled egyet, de nem feltétlenül neked van igazad. Azt már látom, hogy itt senkit nem érdekel, hogy egy sávval több-e, vagy kevesebb (USA ?!), de szerintem elég érthetően fogalmaztam, hogy nem is ez a legnagyobb különbség - hanem a nyilaskereszt. Nem azért nem igaz, hogy a nyilasok Árpád-sávot használtak volna, mert a mostani formájában kevesebb sáv van rajta, hanem mert ők rárakták az ocsmány keresztjüket. Önmagában Árpád-sávot soha nem használtak. Sőt, volt olyan nyilas zászló, amiben nem is volt sávozás, csak a nyilaskereszt magában, illetve náci mintára piros körben. Az meg főként nem igaz, hogy azok, akik mostanában lengetik, azonosulnak az ő nézeteikkel. Elhiszem, hogy vannak ilyen barmok, de én és még sokan mások egyáltalán nem így gondolkodunk. Mi nem azért nem használunk nyilaskeresztet, mert tilos (csináltunk már pár dolgot, ami szintén tilos...), hanem mert nem azonosulunk az ő ideológiájukkal. Ugyanis ők nem nacionalisták, hanem soviniszták voltak, érdemes a két szó közti különbséget megérteni. Mert mi mérsékelt nacionalistának valljuk magunkat, ami azt jelenti, hogy hiszünk az ősi magyar népben és az országban. Hisszük, hogy mi, magyarok, együtt nagyon sok mindenre lennénk képések (ahogy voltunk már képesek nem is rövid történelmünk során...). Bár mostanában divat lett olyan értelemben használni, de a nacionalizmus nem egyenlő az antiszemitizmussal, fasizmussal, sovinizmussal stb. Mi nem akarjuk kiírtani a más vallásúakat. Képesek vagyunk másokkal együtt élni. Csak szeretnénk megtartani a nemzet egységét. Ezt fejezi ki számunkra az Árpád-sávos zászló, mint egy mementó a régi, szép magyar múltunkra.
Amúgy kikérem magamnak, hogy nem tudnék olvasni. Nézzük, te tudsz-e:
www.arpadsavos.hu/
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81rp%C3%A1d-s%C3%A1v
www.hvg.hu/itthon/20061015sav.aspx
www.hhrf.org/szabadujsag/modules.php?name=News&file=article&sid=675

ivana fukalot (aka hand.some) 2007.03.14. 11:35:29

aki tokos magyar ember, az a szlovak cimeres zaszloval megy emlekezni 15-en. aki meg beszol, annak meg megmondja, hogy dehat ez is a magyar cimer resze...
en sajnos magasrol szarok rajuk es elmegyek kirandulni ;]

Udi · http://blog.udi.hu 2007.03.14. 15:11:58

Nem volt olyan, hogy perelni akartak a Heinekent a tiltott onkenyuralmi jelkep hasznalataert?

Csak ugy eszembe jutott.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.14. 15:41:30

Jó a felvetés, mert ez pont az ellenkezője az árpádsávnak: ti a sörjelvénynek semmi köze nincs a kommunizmushoz, bár az embléma valóban egyezik.

Nyelvtanból ismerős a képlet: az árpádsávos zászló és a nyilas zászló "szinonimák", a kommunista csillag és a Heineken csillag meg "azonos alakú szavak" (mint pl. dob/hangszer és dob/hajít).

Sok embléma hasonlít egymásra, néha tetten érhető a "szinonima" jelleg, pl. volt valami Williams vagy hasonló nevű játéjktermi konzol gyártó cég, akiknek az emblémájuk a fordított Motorola jel volt (W - M), valószínű nem véletlenül. Azonos alak pedig úgy keletkezik, hogy ugyanaz jut a designerek eszébe, vagy tudat alatti, netán tudatos nyúlásról van szó, és sokszor egész más jellegű cég logóját nyúlják.

Tgr 2007.03.14. 16:26:00

ern0, itt olvashatsz az SS rövidítés lehetséges jelentéseiről:
en.wikipedia.org/wiki/SS_%28disambiguation%29
Az SSH végén sem azért van H, hogy téged ne sértsen, hanem mert az RSH (remote shell) továbbfejlesztése. (Oda meg alighanem az SH parancsból került, oda meg azért, mert egybetűs rövidítéseket nem használnak.)

Tgr 2007.03.14. 16:33:02

Vagy itt van például egy kép a finn légierő egy tavalyi felvonulásáról, persze lehet hogy ők is hülyének néznek.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3c/Ilmav_SK_ja_lippu.jpg

Zampano 2007.03.14. 18:53:35

hát igen a magyar történelem aztán bővelkedik dicső időszakokban amire érdemes emlékezni.De akkor miért van hogy jószerivel az összes ünnep valami gigászi kollektív szopásra emlékeztet(okt23,márc 15)?a himnuszról már nem is beszélve ami nem más mint egy dalba öntött hatalmas rinyálás a sanyarú múlton.Elárulok valamit:a magyar nép önsorsrontó,imád panaszkodni,sopánkodni,ráadásul irigy,és ellenségeskedő.így volt ez mindíg is -soha nem voltunk egységesek amikor kellett volna ,amikor mégis akkor meg nézd meg mi lett belőle-és szerintem így is lesz még egy darabig ..egyébként meg ha a nemzet egységét áhítjátok oly nagy hévvel miért használtok olyan jelképeket amik az ország egy jelentős részének vörös posztó??ez biztos nem segíti a megbékélést.Amúgy meg ha szeretsz olvasgatni ajánlom a tolerancia szó definícióját az értelmező szótárban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.14. 21:01:10

Azért az SSH betűszó feloldása nem lepett meg :-)

Mindenesetre fenntartom, hogy nem szívesen neveznek el "SS"-nek szélesebb közönség előtt megjelenő dolgokat (sem SA-nak; ismét az IBM ugrik be: SAA - Systems Application Architecture).

Meg a "Sigue Sigue Sputnik".

Tgr 2007.03.14. 21:55:31

off
"a finnek sehol sem tanítják, hogy a magyarokkal rokonok lennének"

Ez egyike azoknak a szélsőjobb legendáknak, amik megdöbbentően szívósak ahhoz képest, hogy csak a google szükséges a megcáfolásukhoz:
www.helsinki.fi/hum/sugl/english/index.htm

Tgr 2007.03.14. 22:17:52

ern0, nem szívesen neveznek el SS-nek szélesebb közönség előtt megjelenő _termékeket_. Ami érthető, mert ha csak egy potenciális vásárlónak is emiatt megy el a kedve, az már egy olyan bevételkiesés, amit el lehetett volna kerülni. De azért nehogy már a normális embereknek kelljen igazodni a marketinghez... a mikróra is ráírják, hogy nem lehet benne macskát szárítani, de ha felhívod erre valakinek a figyelmét, igencsak hülyének fog nézni.

Ami a magyar szélsőjobbot illeti, szvsz nem hülyének néznek, hanem ők vannak hülyének nézve (a jelek szerint joggal). Nagyságrendekkel többen hurcolnak ilyen zászlókat, mint ahányan nyilasok, a többségük nyilván nem tudja, hogy mit jelent. (Amint ez a kommentekből is látszik - a kedvencem az "Azért lengetem, mert megtehetem.")

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.03.14. 23:21:55

Nem szarok a Margithídról a Dunába, pedig
- megtehetném,
- senki nem tanította meg, hogy nem szabad a Margithídról a Dunába kullantani (Győrben nőttem fel, és ott a Rába, Rábca, Marcal, Répce és Mosoni-Duna van, azt tudom, hogy azokba a Kettős hídról nem).

Vannak ilyen dolgok, amelyekre magunktól kell rájönnünk, hogy helytelenek.

Levente 2007.07.27. 09:41:22

te teljesen hülye vagy!!!!Hogy lehet ilyet leirni???Sztem ne menj ki az utcára,nehogy felismerjelek,és akkor....hát jah...bezzeg Feri bácsit olyan jó dicsőíteni!!!!!!

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.07.27. 13:15:06

Diagnózisod sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom.

De ha már ilyen kedves vagy, bár magánügy, de neked elárulom: nem kamelom Ferkót! úgy emberileg (betrippezett sajtkukac), mind üzleti tevékenységileg (hitelre megvenni az ingatlant és a volt tulajdonosnak visszalízingelni a hitel törlesztőrészletényi díjért), és cégét, az MSZP-t sem igazán (Horn Gyula, az '56-os zavargások hős leverője).

Procc 2007.08.17. 01:15:20

hy all elsönek nézz utánas okoskám mi füzödik a nyilaskereszthez utána mond hogy elvisznak a zsaruk ha tudnád a H betü a közepén azt jelzi hogy a harcos hivö azaza keresztény a nyilak pedig a védelmet jelképezik okoskám....

Procc 2007.08.17. 01:20:27

A nyilaskereszt Szent László királyunk zászlószimbóluma volt. Ő használta először a pogányok elleni harcban. Másodszor a negyven éven át uralkodó Nagy Lajos királyunk használta, akinek dicsőséges országlása alatt Magyarország határait három tenger vize mosta. Harmadszor pedig -1932-ben- Meskó Zoltán honosította meg a magyar nemzetiszocializmus számára. A nyilaskereszt a harcos kereszténységet szimbolizálja. A kereszt azt jelenti, hogy keresztények, vagyis krisztushívők vagyunk; a ráillő nyilak pedig azt értelmezik, hogy megvédjük Hazánkat, Nemzetünket, keresztény hitünket a négy világtáj bármelyikéről érkező ellenséggel szemben.

ez kész! 2007.09.07. 00:25:04

ern0--Te egy beszari majom vagy a többivel együtt..az Árpád sávos zászló a történelemhez tartozik és a magadfajta képmutató emberek állítják azt hogy "magyarázkodó szöveg" meg hogy "szánalmas" holott Te nem tudsz semmi ujat mondani csak huzod a p*icsád és makogsz mert semmi értelmeset nem tudsz mondani..mindig csak ugyanazt..gratulálok legyél büszke magadra..nagyon okos vagy..de a fáról ugylátszik még nem másztál le...egyébként akárki akárhogyan is , akármilyen formában felhasználja az Árpád zászló színeit..az akkor is a történelem része marad..törödjél bele.és beleköthetsz abba is hogy szartam a nyelvtanra..ennyi

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.09.07. 00:40:36

Már készül a post, ami talán érthetőbben kérdez rá a problémára, mert úgy látom, nem értitek.

BenceRAP 2007.09.27. 14:56:42

ha kicsit értene a történelemhez az, aki ezt írta, nem mondana ekkora marhaságokat! Pl a Rákóczi szabadság harc idején a "Cum Deo Pro Patria et Libertate" egy áprádsávos (piros-fehér) zászlón volt rajta, s tudtommal, 1700 körül még nem voltak nyilasok. Ez az egyik, a másik, hogy az árpádsávoson kevesebb csík van, mint a nyilosan, s végen a magyar címeren is rajta van az Árpád-sáv, tehát be lehet fejezni ezt a nyilas hülyeséget, legalább aki ilyet ír, győződj9n meg, hogy mit akar. Szánalmas

tmnk 2007.10.03. 15:53:45

... és Szent László, Nagy Lajos vagy a Rákóczi-szabadságharc miatt lengetik? Egyáltalán miért jó bármilyen zászlót is lengetni?

Hiriand-_-b 2007.10.30. 13:17:32

boccs de te beteg vagy...gondolkozz el azon amit mondtál...undorító, hogy ezeréves lobogónkat mindenféle gusztustalan nemzetellenes le nyilasozza...elmebetegség felső foka...nem mondom nem kell randalírozni...sőt.Inkább nektek véreskezű kommunistáknak kéne most tenni valamit amit nem csak a saját megélhetésetek tesztek, hisz most ti vagytok hatalmon,de ne félj eljön még a nap mikor veletek díszítjük ki az Andrássy utat;)

LazaTibi 2007.11.16. 20:33:25

Hali!

Az Árpádsávoszászló Árpádsávosszászló és nem nyilaskeresztes....az, hogy pár kopasz is ezt használja mert nekik nyilaskeresztes záslót jelent az egy dolog. Arrol az átlag ember nem tehet akinek tényleg azt jelenti ami. Egy ősi jelképet nem lehet azért tiltani mert páran nem megfelelő célra használják...Ennyi erővel nagyon sok mindent be lehetne tiltani mert a világon rengeteg dolgot másképpen is lehet használni mint amire egykor kitalálták. Pl.: a gyógyszereket is mert igaz hogy életet menthet de pár ember az élet elvételére használja...

Matth 2007.11.24. 14:00:34

Te ern0, vagy ki vagy. Elpőször tanulj egy ksi történelmet, ok??? ern0 sztem te nem érted. most téll, te HOL ÉLSZ? Tescos szatyorban? Tudod mi az az Árpádsávos zászló?? Vagy csak úgy kedvedre blogolgatsz itt? Figyu, szerintem jó lenne ha magadba néznél, és nem azért fikáznád a másikat mert nem helyesen írta le amit leírt! És úgy érzem, hogy neked valahogyan észbe kéne kapnod, nah jah, most én is megpróbálok kedvesen fogalmazni, de egy ilyen hülyéhez, mint te lehet hogy nem sok kedves szavam lesz/volt. Szóval kedvesen kifejezve: Egyszer Isten adja meg, hogy körbevegyenek a skinheadek! Szóval barátian (?) kérlek , hogy ébredj fel!! Mert a végén sokaknak befogod magyarázni a baromságaidat, és akk teljesebb lesz a félrevezetés mint most (bár már most is szinte teljes a történelmi hamisítások, ill. a média elferdítései). Szóval Éljen a Haza!

Procc 2007.12.05. 17:53:10

Inkább legyen Árpádsávos zászló a kezemben mint vörös csillag meg sarló kalapács azt nem büntetik pedig a ruszkik menyi magyart lemészároltak 1956' ban ?

fg 2008.01.14. 21:30:30

na idefigyelj te vulgármarxista szélsőségesen antimagyar ern0! Az árpádsávos zászló 8 sávos (4 piros 4 fehér sáv), a nyilas meg 9! (5 piros, 4 fehér + NYILASKERESZT!!) Szerintem enyhe eltérés ez a két zászló között

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.01.14. 22:08:27

bocs, rövidlátó vagyok, nem számoltam meg, monthatnám, ha mellébeszélnék, de sajnos engem még így, nyilaskereszt nélkül is emlékeztet, főleg, hogy katonai ruhában lengetik (jó, vadászcsizmában, meg nem terepzöld, hanem hupizöld a színe, meg a sapkán is 3 gomb van és nem 4)

de majd posztolo egyet rokon témában, mert egyrészt szeretek értelmes emberekkel értelmesen vitázni (ne vedd magadra, csak ha illik), másrészt van egy kérdés, amely nem hagy nyugodni

ott majd a világnézetemmel is kirukkolok, a marxizmust meg az antimagyar (van ilyen? tudsz valami jó antimagyar site-ot? érdekelne) dolgot tagadom, de majd kifejtem

Pedró 2008.01.25. 16:16:39

De amit a nyilassok használnak az kurvára nem árpádsáv
a nyilas zászló. vörös alap zöld nyilaskereszt és 4 fehér csik enyi

Az „árpádsávok” a kései Árpád-háziak által használt, vörössel és ezüsttel (általában) hétszer vágott pajzsmező sávjai. Zászlón először az 1270-es években fordul elő bizonyíthatóan.[1] A motívum, amely az Árpád-kor utolsó évszázadában jelent meg az addig vörös színt használó Árpád-ház címerében, később a magyar címer részévé vált. Hírhedt modern kori változata a Nyilaskeresztes Párt zászlajában és karszalagjában volt látható, azonban senki nem sajátíthatja ki ezt az ősi történelmi zászlónkat.

Az úgynevezett árpádsávok több magyarországi település zászlajában is jelen vannak; a települések zászlóiban a sávok száma változó. Az árpádsávos szimbólum több állami – főként katonai és rendvédelmi – szervezet címerének alkotóeleme (pl. a Nemzetbiztonsági Hivatalénak).[2] Az Árpád-család, illetve II. Rákóczi Ferenc lovasságának sávos, álló téglalap alakú zászlói az egyes protokolláris eseményekben szereplő magyar történelmi zászlósor tagjai. E történelmi lobogókat csak a köznyelv [3] nevezi „árpádsávos zászlónak”, ugyanezzel a kifejezéssel jelölve azt a rendszerváltás után a radikális jobboldal szimbólumaként felbukkant [4], fekvő alakú, nyolcsávos zászlót is, melynek használatáról, jelentéséről heves viták folynak.


zászlórúd felőli végén volt a vörös alapon fehér négyszögben elhelyezett nyilaskereszt, a zászló kétharmad részén pedig öt vörös és négy fehér sávból állt. Ugyanígy sávozott karszalagjuknak a közepén volt elhelyezve a „H” betűvel ékesített zöld nyilaskereszt.

hűha 2008.05.09. 00:31:10

Na ja, igazából aki az árpádsávos zászlót le nyilasozza, az pofátlanul, aljasul hazudik és hergel, vagy csak nagyon buta. Ha egy árpádsávos zászlót a kezemben fogok, személy szeirnt én leginkább a komplett nemzet összetartozását mutatom, induljunk ki a négy vörös csíkbó, Duna, Tisza, Dráva, Száva.
Keressétek a csonka magyarországon a szávát. hajrá.

Kis Gárdista 2008.06.11. 15:33:43

Az árpádsávossal nem Árpás vezért idézik, hanem magát a magyarságot. És amit a nyilasok hordtak az nem árpádsáv volt, hanem csak egy sima piros-fehér csíkos karszalag. Mert az árpádsávon 4 vörös és 4 fehér csík van. A nyilas karszalagon 5 vörös van és így már nem is árpádsávos. Arról nem is szólva, hogy azon nincs semmilyen jelkép. Ennélfogva ez nem nyilas jelkép.

özvegylegény 2008.10.16. 06:47:11

Hülye metéltpöcsűek....

ÉN VAGYOK a Jövő elébe vágtató ifjú harcos BÁTOR,

szablyámmal a napsugarat is kettészelem,

ernyedten lézengő, kevercs-vérű szláv szolgafajták:

térden remegtek énelőttem:

ÉS ÉN NEM KEGYELMEZEK !!

Wrex 2009.04.20. 10:17:45

" ern0 · linkbroker.hu/ 2007.03.13. 09:44:29
Nyugati kultúránk alaptétele, hogy nem emlékeztetünk a fasizmusra semilyen formában."

BÁHÁHÁHÁHÁÁÁÁÁ!

Semmilyen formában, mi?!?

Akkor miért van minden másnap holokamu®©™ emléknap, meg élősködők menete meg a jóégtuggyamicsoda?!? Azért, hogy emlékezz, vaze! Hogy bűntudatod legyen, bár te nem csináltál sose ilyet. Hogy még annak is bűntudata legyen, aki egyáltalán kérdezni mer róla, 200%-os elfogadás helyett. Miért van törvény holokamutagadásra? Miért nincs törvény semmi más tagadására, csak erre az egyre? Hol volt még más, erre hasonlító intézmény? Hát a középkorban. Úgy hívták, inkvizíció, és a biblia megkérdőjelezőit an der stelle kerékbetörték, karóba húzták vagy éppen megégették. Hát csak megjegyezném, hogy amiről ennyire nem szabad normális vitát folytatni, az általában valami bődületes nagy hazugság szokott lenni.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.04.20. 10:28:00

Kedves posztíró,

a első pontba ravaszul beleszőtted a második pontra adott választ.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.04.20. 12:23:51

@Wrex: emlékezünk, megemlékezünk: ünnepeket tartunk és tanulságokat vonunk lefelé; viszont nem emlékeztetünk: nem köszönünk előre nyújtott kézzel, nem flangálunk fekete ingben piros karszalaggal

vita: vannak dolgok, amelyekről nem szokás vitázni, ezeket hétköznapi szóhasználatban tényeknek nevezzük, és ezekkel vitába szállni finoman fogalmazva érdekes

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.04.20. 14:14:25

@ern0: 'vannak dolgok, amelyekről nem szokás vitázni'

érdekes, ez a dogmákra is igaz, nem csak a tényekre.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.04.20. 14:27:03

@Bockó: Ja, a Holokauszt, mint dogma. Radnóti Miklós is ebben hitt, még a füzetkéje elejére is négy vagy hány nyelven odaírta, kinek lesznek szívesek leadni, annyira beleélte magát ebbe a dogmába, szinte szuggerálta magának, hogy el fogja veszíteni, még verset is írt róla. Gondolom, Győrből Csornára akart átugrani, csak nem tudta, hogy az abdai elágazásnál merre forduljon, aztán véletlenül fel. De nem számít, mert zsidó volt, azok meg ugye.

Wrex 2009.04.20. 16:46:25

@ern0: Nem a holokamu megléte, hanem azok a fránya részletek. Pl.: Voltak koncentrációs táborok? Voltak (más országokban is, pl. Ámerikában szimplán begyűjtötték a japános arcberendezésű embereket a II. VHban, csak arról nem szól a mainstream). Vittek oda zsidókat? Vittek (meg másokat is). Meghaltak ott zsidók? Meghaltak (meg mások is). Adtak ki az angolok olyan propagandaújságokat, amelyekben a németek embervért ivó szörnyetegként voltak "tényszerűen" leírva? Adtak (a németek meg bugyuta bohócokként ábrázolták az angolokat). Ezekkel nem vitatkozik senki. De azzal igen, hogy pl.
- hányan haltak meg (zsidók szerint hatmillió, vöröskereszt szerint 250 ezer)
- miért (lásd annó az emberekből készített szappan ill. emberbőrből készített lámpaernyő meséjét, amit aztán később szép csendesen "elfelejtettek" ismételgetni...)
- és még mindig nem tudom, hogy miért pont ez az egy esemény az, aminek a "tagadására" törvényt kell hozni. És tökéletesen igaza van Bockónak. Galilei is olyan dolgokkal szállt vitába amiket az adott korban "hétköznapi szóhasználatban tényeknek neveztek".

És ha már itt tartunk: mi az hogy tény? A holokamu miért tény? Mert azt mondják? Sokáig az is "tény" volt (azaz azt mondták) hogy Guantanamón nem bánnak embertelenül a foglyokkal. Aztán a "tény"ről kiderült hogy mégsem az. Úgyhogy nekem ne jöjjön senki azzal, hogy erről meg arról "nem szokás" vitázni, mert az nem érv. Az viszont, hogy a zsidók mekkora hőbörgést csapnak ha valaki megkapargatja kicsit a meséjüket, minden szónál ékesebben beszél.

És végül: én nem azt mondom hogy nem történt meg. Még az is lehet hogy tényleg annyian haltak meg és úgy, ahogy arról "nem szokás vitázni". A dogmákat (aka "megkérdőjelezhetetlen" állítások) viszont rohadtul utálom. Embereket legyilkolni csúnya dolog, de anyagi haszonszerzés céljából átvágni szintén.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.04.20. 17:53:42

@ern0: Hülye-e vagy? Tényekről és dogmákról nem vitázunk. Egy kis absztrakció után ez a kijelentés megállja a helyét. Szó nem volt holokausztról-e.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.04.21. 11:24:55

@Wrex: attól, hogy az amerikai kormány - az ő szempontjukból tkp. érthető, de ettől még természetesen nem méltányolandó aljas okokból - tagadja a Guantanamoi tábort, miért lenne kevesebb Holocaust-áldozat, mint amit a történészek legjobb tudásuk szerint próbálnak meghatározni?

De ne velem vitatkozzatok, mert én... majd egy következő "hülyemágnes" posztban megírom.

lolwtf 2009.06.29. 15:26:57

Nem akarlak megbántani "Kedves" ern0 de kiérdemelted Magyarország, illetve a világ barmának járó díját.:D:D:D:D:D:D:D

Istenem, hogy miért adtál életet az ilyen majmoknak akik azzal vannak elfoglalva, hogy a nyilaskeresztet milyen szimbólumban lehet felfedezni....elmondom neked kisapám, hogy Árpád vezérünk idejéből származó zászlónak kurvára semmi köze nincsen a nyilaszászlóhoz:D. Kár, hogy az ezüst piros volt és nem fehér piros:D de végül is elnézem ha színtévesztő vagy. Nem bizonyított, hogy a majmok látják a színeket.

Ajánlom figyelmedbe:

hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81rp%C3%A1ds%C3%A1v vagy ha ez nem megy akkor a gúgli a barátod.

Végezetül egy kérdés: miért nem költözöl telavivba? :D Ha téged ennyire zavar a "nyilas zászló" akk menj közéjük. Na ha van kérdésed írjál. De ne héberül :)

Csá

lolwtf 2009.06.29. 15:33:08

Mellesleg írási stílusom modellezi a tiedet:D

Tgr 2009.07.07. 10:47:56

ern0, ugye ebből készül majd valami bestof? Az ilyen gyöngyszemeket, mint az ezüstpiros nyilaszászló, kár lenne egy commentthread mélyén porosodni hagyni.

tmnk · http://blog.tilos.hu/bossabomdia 2009.07.09. 02:46:58

ide tényleg, folyamatosan érkeznek az elképesztő sorok
(btw a "holokamus" embernek (Wrex-nek) meg sok más ideírónak elsőre mondjuk a Robert Merle Mesterségem a halál c. könyvének empatikus elolvasását ajánlanám, mielőtt visszatérne (visszatérnének) ide, köszi)
süti beállítások módosítása